Datum: Zaterdag, 10 Dec 2011, 19:26 | Bericht # 911
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hij was best groot hoor Je had een kleine dierentuin, medium en een grote dierentuin!!! Dus, je had net als bij Zt2 verschillende mapformaten!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ Laraatje2008, ja dat schilt niet echt vind ik, maar toch vind ik large best klein ik speel het nog eens en die zijn mini! gewoon te klein! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 10 Dec 2011, 20:46 | Bericht # 913
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn, nou het schilt behoorlijk! Heb jij ooit een dierentuin vol gekregen in formaat groot? Ik gebruikte meestal klein, die kon ik mooi afmaken!
Datum: Zaterdag, 10 Dec 2011, 23:23 | Bericht # 914
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja hoor formaat groot kreeg ik ook altijd vol en zeker als je alles erin wilde hebben zoals zeedieren, gewone landdieren en dan de dino's want dan had je een volledige dierentuin, dus best zoo. En dan had je alle uitdadingen gedaan!!! Heb dit vaak genoeg geprobeerd en het is nog maar 1 keer gelukt want je moet echt geduld hebben!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
maar toch vond ik ze best klein! maar ze zijn wel verschillend! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Aurlord, nee volgens mij niet bij de complete collectie wel ja, maar niet bij de gewone als ze dat nou eens in zt2 hadden!!!! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam