Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Objecten
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 19 Aug 2009, 18:43 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,

Ik ben van plan om voor ZT1 te designen. En ik wil met kleine dingen beginnen dus eventueel een rots of een boom doen. Misschien dat jullie iets leuks weten. Ik wilde een rots doen en dan van een ijsrots een soort berggebiedrots maken. Met wat grijs erin en wat aardekleuren. Misschien een ideetje?
Misschien hebben jullie meer ideeen.
Ik hoor het wel en groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,

Ik ben van plan om voor ZT1 te designen. En ik wil met kleine dingen beginnen dus eventueel een rots of een boom doen. Misschien dat jullie iets leuks weten. Ik wilde een rots doen en dan van een ijsrots een soort berggebiedrots maken. Met wat grijs erin en wat aardekleuren. Misschien een ideetje?
Misschien hebben jullie meer ideeen.
Ik hoor het wel en groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 19 Aug 2009 om 18:43
KingThijs
Datum: Dinsdag, 01 Sep 2009, 14:54 | Bericht # 2   
KingThijs 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Een onderwatertunnel, kan dat?

BerichtEen onderwatertunnel, kan dat?

Bericht getypt door - KingThijs
Toegevoegd op 01 Sep 2009 om 14:54
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 19 Sep 2009, 10:46 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo, ik wil het weer gaan proberen. Hebben jullie nog tips over hoe ik moet designen? Ik heb geprobeerd een standbeeld te maken maar dat is zeer moeilijk. IK zal beginnen met een rots te veranderen en ik laat het gauw hier zien. Maar als iemand mij wat tips kan geven graag. Groetjes en bedankt alvast van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo, ik wil het weer gaan proberen. Hebben jullie nog tips over hoe ik moet designen? Ik heb geprobeerd een standbeeld te maken maar dat is zeer moeilijk. IK zal beginnen met een rots te veranderen en ik laat het gauw hier zien. Maar als iemand mij wat tips kan geven graag. Groetjes en bedankt alvast van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 19 Sep 2009 om 10:46
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 19 Sep 2009, 19:22 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Probeer eerst maar gewoon de skin te verranderen, kijk daarna pas verder.
Dus doe het in stapjes.

En vraag vriendelijk aan iemand die al langer ZT1 Designd of hij de eerste keer wilt helpen ^_^

Raymond ;)

BerichtProbeer eerst maar gewoon de skin te verranderen, kijk daarna pas verder.
Dus doe het in stapjes.

En vraag vriendelijk aan iemand die al langer ZT1 Designd of hij de eerste keer wilt helpen ^_^

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 19 Sep 2009 om 19:22
casey
Datum: Maandag, 22 Maa 2010, 03:09 | Bericht # 5   
casey 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik heb zelf het een en ander voor ZT1 gemaakt.
1. Je werkt in een grafisch programma (Paints, Paint Shop Pro, Fireworks) om de afbeeldingen te maken. Je moet een afbeelding heb voor de SE, NE, NW en SW afbeelding. Er zijn wat handleidingen op Zoo Admin en andere sites, die het beter uitleggen en meer informatie geven.
2. Dan moet je met APE (een programma dat je moet downloaden) de afbeelding omzetten in een .ztd-bestand, dat ZT1 kan gebruiken.

Je kunt ook APE gebruiken om afbeeldingen om te zetten in bestanden, die je kunt gebruiken in een grafisch programma: bv. .png, .gif. De meeste designers vinden dat je de beste afbeeldingen krijgt, als je .png bestanden gebruikt.

Onderwater tunnels zijn gemaakt. Je kunt ze op ZooTek Phoenix zien en downloaden. Je kunt de bezoekers niet in de tunnels zien lopen.

Bericht veranderd door: casey - Maandag, 22 Maa 2010, 16:35
BerichtIk heb zelf het een en ander voor ZT1 gemaakt.
1. Je werkt in een grafisch programma (Paints, Paint Shop Pro, Fireworks) om de afbeeldingen te maken. Je moet een afbeelding heb voor de SE, NE, NW en SW afbeelding. Er zijn wat handleidingen op Zoo Admin en andere sites, die het beter uitleggen en meer informatie geven.
2. Dan moet je met APE (een programma dat je moet downloaden) de afbeelding omzetten in een .ztd-bestand, dat ZT1 kan gebruiken.

Je kunt ook APE gebruiken om afbeeldingen om te zetten in bestanden, die je kunt gebruiken in een grafisch programma: bv. .png, .gif. De meeste designers vinden dat je de beste afbeeldingen krijgt, als je .png bestanden gebruikt.

Onderwater tunnels zijn gemaakt. Je kunt ze op ZooTek Phoenix zien en downloaden. Je kunt de bezoekers niet in de tunnels zien lopen.

Bericht getypt door - casey
Toegevoegd op 22 Maa 2010 om 03:09
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz