Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 17:37 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik heb een vraagje. als je net begint met een park en je kan dan met dieren alleen uit repetatie 1 kiezen, wanneer mag je dan naar repetatie 2 gaan, om meer dieren te krijgen.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@ dennis11, ZTAO is een verzonnen organisatie op deze site dus die kan je niet in zt2 krijgen Je moet zelf een park maken en op deze site kun je dan dieren kopen en ruilen en die mag je vervolgens plaatsen Always look on the bright side of life!
Datum: Zaterdag, 28 Jan 2012, 14:04 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik heb nog een vraag. in de dierenlijst staan een heleboel dieren. als er bijvoorbeeld een ara tussen zou staan. mag je dan alle soorten ara's gebruiken. of alleen een ara. alvast bedankt.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@Kit_Fisto: Het zou heel erg zijn als er gewoon 'Ara' zou staan, want hier zijn tientallen soorten van! Kijk, bij de zebra en de flamingo is dit een ander verhaal, omdat ze zo in het officiele Zoo Tycoon 2 spel worden genoemd (wat tevens ook verschrikkelijk is!).
ik wil all een tijtje een ztao zoo starten maar weet niet hoe ik wil gaag weten hoe alles werkt en hoe ik zoon zoo start dus wie o wie kan me hier bij helpen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Zoals je dat in je andere topic ookal vroeg. Wat snap je niet precies als je dit bericht doorleest?
ZTAO is gewoon een dierentuin in Zoo Tycoon 2, maar om aan de dieren te komen, moet je ruilen met andere mensen (vandaar de trade centers). Door doelen te halen, mag je dieren halen in een steeds hogere rang.