Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
ZTAO Algemene Informatie
legoman12324
Datum: Zondag, 26 Mei 2013, 14:49 | Bericht # 61   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

ja daarom dus mijn dierenlijst is gewoon voor het begin te moeilijk omdat ik voor denk 90% dieren heb/wil
die denk al reputatie 4 of hooger

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtja daarom dus mijn dierenlijst is gewoon voor het begin te moeilijk omdat ik voor denk 90% dieren heb/wil
die denk al reputatie 4 of hooger

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 26 Mei 2013 om 14:49
timo13
Datum: Zondag, 26 Mei 2013, 15:11 | Bericht # 62   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ legoman12324, Die dieren kan je dan gewoon niet plaatsen. Je begint bijvoorbeeld gewoon met een stokstaartje die je vast wel ergens kan kopen
enzo probeer je steeds een reputatie hoger te komen totdat je de dieren kan kopen die je graag wilt.

Bericht@ legoman12324, Die dieren kan je dan gewoon niet plaatsen. Je begint bijvoorbeeld gewoon met een stokstaartje die je vast wel ergens kan kopen
enzo probeer je steeds een reputatie hoger te komen totdat je de dieren kan kopen die je graag wilt.

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 26 Mei 2013 om 15:11
carnotaurus
Datum: Zondag, 26 Mei 2013, 16:01 | Bericht # 63   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

legoman12324, als je in het begin gewoon wat dieren van rep. 1 en 2 koopt,
kweekt en verkoopt, en zo reputaties omhoog gaat, kun je na een tijdje 
wel betere dieren kopen, dan kun je je eerdere dieren verkopen/naar de opvang brengen!

ik zou zeggen zeker doen want dan krijg je misschien van mij erg goedkope dieren!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtlegoman12324, als je in het begin gewoon wat dieren van rep. 1 en 2 koopt,
kweekt en verkoopt, en zo reputaties omhoog gaat, kun je na een tijdje 
wel betere dieren kopen, dan kun je je eerdere dieren verkopen/naar de opvang brengen!

ik zou zeggen zeker doen want dan krijg je misschien van mij erg goedkope dieren!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 26 Mei 2013 om 16:01
legoman12324
Datum: Zondag, 26 Mei 2013, 18:13 | Bericht # 64   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ carnotaurus, ja maar daar gaat het me niet om mijn hele ideeën schema voor mijn zoo
is niet echt geschikt voor ZTAO want er komt een heel veel verbouwingen en zo

Bericht@ carnotaurus, ja maar daar gaat het me niet om mijn hele ideeën schema voor mijn zoo
is niet echt geschikt voor ZTAO want er komt een heel veel verbouwingen en zo

Toegevoegd op 26 Mei 2013 om 18:13
boerroel545
Datum: Zondag, 26 Mei 2013, 18:16 | Bericht # 65   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ legoman12324, dat maakt niet heel erg veel uit de mijne is al 4x verbouwt  ^_^

Bericht@ legoman12324, dat maakt niet heel erg veel uit de mijne is al 4x verbouwt  ^_^

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 26 Mei 2013 om 18:16
legoman12324
Datum: Zondag, 26 Mei 2013, 18:48 | Bericht # 66   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ boerroel545, ja maar mijn verhaal lijn is net zoals die van artis of burgers zoo er staan al gebouwen die oud
zijn en waar dus ook al dieren in zitten

Bericht@ boerroel545, ja maar mijn verhaal lijn is net zoals die van artis of burgers zoo er staan al gebouwen die oud
zijn en waar dus ook al dieren in zitten

Toegevoegd op 26 Mei 2013 om 18:48
krieke668
Datum: Zondag, 26 Mei 2013, 20:58 | Bericht # 67   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

@ legoman12324, hmm, ik snap je probleem, het is niet slim om eerst een zoo te maken en dan in te schrijven, dat heb ik zelf ook ooit ondervonden xD. Maar het punt dat je nooit zal kunnen beginnen met de "chique" dieren, je zult van 0 moeten beginnen (of je dat nu wil of niet).

Maar je hoeft je zoo daarvoor niet te slopen, dankzij het nieuwe systeem kan je tot rep.7 ingeschreven blijven als handelaar en dan zoo eigenaar worden, waardoor je wel direct de reputatie hebt voor die "chique" dieren.
Bericht@ legoman12324, hmm, ik snap je probleem, het is niet slim om eerst een zoo te maken en dan in te schrijven, dat heb ik zelf ook ooit ondervonden xD. Maar het punt dat je nooit zal kunnen beginnen met de "chique" dieren, je zult van 0 moeten beginnen (of je dat nu wil of niet).

Maar je hoeft je zoo daarvoor niet te slopen, dankzij het nieuwe systeem kan je tot rep.7 ingeschreven blijven als handelaar en dan zoo eigenaar worden, waardoor je wel direct de reputatie hebt voor die "chique" dieren.

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 26 Mei 2013 om 20:58
legoman12324
Datum: Zondag, 26 Mei 2013, 22:09 | Bericht # 68   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ krieke668, ja je bedoeld dat ik eigenlijk een andere dierenpark maak en dat volhou tot ik het juiste reputatie
en dan met mijn echte zoo begin

Bericht@ krieke668, ja je bedoeld dat ik eigenlijk een andere dierenpark maak en dat volhou tot ik het juiste reputatie
en dan met mijn echte zoo begin

Toegevoegd op 26 Mei 2013 om 22:09
timo13
Datum: Maandag, 27 Mei 2013, 06:59 | Bericht # 69   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ legoman12324, Dus jij denkt dat Artis en Burgers gelijk de grootste en bekendste dieren hadden?
Die zijn toch ook ergens begonnen...

Je kan toch ook in een verblijf voor bijvoorbeeld leeuwen, stokstaartjes zetten en als je dan de rep hebt dan ga je die leeuwen proberen
aan te komen.

Maar het slimste is om je in te schrijven en dan gewoon met een nieuwe zoo te beginnen denk ik...

Bericht@ legoman12324, Dus jij denkt dat Artis en Burgers gelijk de grootste en bekendste dieren hadden?
Die zijn toch ook ergens begonnen...

Je kan toch ook in een verblijf voor bijvoorbeeld leeuwen, stokstaartjes zetten en als je dan de rep hebt dan ga je die leeuwen proberen
aan te komen.

Maar het slimste is om je in te schrijven en dan gewoon met een nieuwe zoo te beginnen denk ik...

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 27 Mei 2013 om 06:59
legoman12324
Datum: Dinsdag, 28 Mei 2013, 19:45 | Bericht # 70   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ timo13, nee ik denk helemaal niet dat Artis of burger zoo meteen met olifanten of tijger
integendeel burgers is zelf begonnen met een fazanterie maar bijvoorbeel safaripark beekse bergen is al
met leeuwen begon en toen heten het ook leeuwenpark beekse bergen

Bericht@ timo13, nee ik denk helemaal niet dat Artis of burger zoo meteen met olifanten of tijger
integendeel burgers is zelf begonnen met een fazanterie maar bijvoorbeel safaripark beekse bergen is al
met leeuwen begon en toen heten het ook leeuwenpark beekse bergen

Toegevoegd op 28 Mei 2013 om 19:45
Search:

Hosted by uCoz