ja daarom dus mijn dierenlijst is gewoon voor het begin te moeilijk omdat ik voor denk 90% dieren heb/wil die denk al reputatie 4 of hooger een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ legoman12324, Die dieren kan je dan gewoon niet plaatsen. Je begint bijvoorbeeld gewoon met een stokstaartje die je vast wel ergens kan kopen enzo probeer je steeds een reputatie hoger te komen totdat je de dieren kan kopen die je graag wilt.
legoman12324, als je in het begin gewoon wat dieren van rep. 1 en 2 koopt, kweekt en verkoopt, en zo reputaties omhoog gaat, kun je na een tijdje wel betere dieren kopen, dan kun je je eerdere dieren verkopen/naar de opvang brengen!
ik zou zeggen zeker doen want dan krijg je misschien van mij erg goedkope dieren! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ carnotaurus, ja maar daar gaat het me niet om mijn hele ideeën schema voor mijn zoo is niet echt geschikt voor ZTAO want er komt een heel veel verbouwingen en zo een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ boerroel545, ja maar mijn verhaal lijn is net zoals die van artis of burgers zoo er staan al gebouwen die oud zijn en waar dus ook al dieren in zitten een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ legoman12324, hmm, ik snap je probleem, het is niet slim om eerst een zoo te maken en dan in te schrijven, dat heb ik zelf ook ooit ondervonden xD. Maar het punt dat je nooit zal kunnen beginnen met de "chique" dieren, je zult van 0 moeten beginnen (of je dat nu wil of niet).
Maar je hoeft je zoo daarvoor niet te slopen, dankzij het nieuwe systeem kan je tot rep.7 ingeschreven blijven als handelaar en dan zoo eigenaar worden, waardoor je wel direct de reputatie hebt voor die "chique" dieren.
@ krieke668, ja je bedoeld dat ik eigenlijk een andere dierenpark maak en dat volhou tot ik het juiste reputatie en dan met mijn echte zoo begin een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ timo13, nee ik denk helemaal niet dat Artis of burger zoo meteen met olifanten of tijger integendeel burgers is zelf begonnen met een fazanterie maar bijvoorbeel safaripark beekse bergen is al met leeuwen begon en toen heten het ook leeuwenpark beekse bergen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER