@ krieke668, ja ik stel veel vragen maar ik wil ook weten als ik nu begin dat ik als eventuele fokker of zo aan de gang kan en dan later een echte zoo kan beginnen zonder dat ik problemen krijg met de reputaite enzo een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Woensdag, 29 Mei 2013, 13:24
@ legoman12324, Als je nu begint met de ZTAO, dan kan je er voor kiezen om te beginnen als Zoo Handelaar. Bedenk wel dat als je geen dierentuin hebt met echte dieren, dat fokken ook niet kan. Vanaf reputatie 8 is het verplicht om een Zoo-eigenaar te zijn.
2 types ZTAO accounts Je de mogelijkheid om te kiezen uit 2 account types: - Dierentuin beheerder - Handelaren
De Dierentuin beheerders bezitten minimaal 1 dierentuin en moeten die minstens 1x om de 2 maanden updaten om hun ZTAO account actief te houden. De Handelaren hebben slechts een tradecenter Echter kun je als handelaar niet aan 'elke' diersoort komen. Wel zou je eventueel als je na een tijdje het zat ben je account om laten zetten.
Als je als handelaar een dierentuin begint te showen, word je automatisch een dierentuin beheerder. En zodra je als dierentuin beheerder aangeeft te willen stoppen met showen, zal je account een handelaar worden.
Echter doordat je als handelaar geen zoo of dergelijke heb, kunnen dieren nooit voortplanten.
dus zoals ik het lees kan ik dieren handelen voor andere dierenparken zoals een soort marktplaats voor de ZTAO zoo's dat ik bijv een dromadarus man voor zoveel credits verhandel of uitleen of zit ik verkeerd een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Correct. Dit hebben we gedaan omdat er leden zijn die niet genoeg tijd hebben om updates voor zoo's te maken. Maar tegelijk wel het ruilen erg leuk vinden, of gewoon graag een veel te grote verzameling hebben. Daarvoor is dat type account ideaal.
ja zoals ik het nu lees wel ja dus nog even duidelijk stel ik heb een dromedaris fokman en de ZTAO van boerroel545 zoekt er een dan kan ik zegen van voor zoveel credits mag hem uitlenen en weer terug geven als het gelukt is maar kan ik dan ook dingen schowen zoals stallen of verblijven waar deze leen dieren leven of niet een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ legoman12324,
Quote (legoman12324)
maar kan ik dan ook dingen schowen zoals stallen of verblijven waar deze leen dieren leven of niet
ik denk niet dat dat mag, want dan moet je een showroom hebben en dan ben je dus zooeigenaar. Als je ze in een verblijf zet kunnen ze ook voortplanten wat je dan als handelaar weer niet kan/mag...