Quote evi111 (

)
ik zal graag rep 4 willen -ik heb en groot aantal dieren waar onder en aantal waar van ik denk dat er niet eer zo veel van zullen zijn.
-dieren fokken gaat het goed ik heb nu nog niet voldoende dieren gefokt alleen ik ben van plan om bij elke update baby updates te doen.
-ik zit nog niet in fokprogramma's maar daar doe ik super graag aan mee en ik zal er het liefst een aantal willen starten
dit is waar we op dit moment druk mee bezig zijn.
-en ik kan me park precies zo maken zoals ik hem in gedachten had met thema's
-ik heb de ervaring en lang en hard gewerkt om zo ver te komen dus zal het een grote tegen slag zijn als ik een groot aantal dieren weg zal moeten doen.
-en het lijkt me leuk om voor rep 5 zelf nog hard te werken, ik zal me niet vervelen.
hallo evi111
je hebt inderdaad wel veel dieren, weet niet precies hoeveel, check dat even
maar de rest weet ik bijna zeker dat je niet aan de vereisten voldoet
je hebt namelijk nog niet genoeg updates in je showtopic, ook nog niet genoeg dieren gefokt (had ik zelf ook, je moet ze namelijk showen) en ookal doe je graag mee met fokprogramma's of monitoringen, heb je er nog geen… je zult dus echt even in deze lijst https://www.dropbox.com/s.... moeten checken aan welke reputatie je op het moment echt voldoet, we kunnen je namelijk niet helpen met stijgen in reputatie als je niet aan die eisen voldoet
als je graag je dieren wilt houden, die je op het moment niet kan houden vanwege de reputatie, kan je wel aanvragen of je die weer terug mag nadat je weer de juiste reputatie hebt bereikt
~ZooZa, ZTAO-Crewlid