Reputatie's
rymafra
Datum: Maandag, 23 Dec 2013, 19:07 | Bericht # 71
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vraag reputatie 2 aan vanwege voldoening aan de eisen Greetzzz
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht Ik vraag reputatie 2 aan vanwege voldoening aan de eisen Greetzzz Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 23 Dec 2013 om 19:07
ZTAO-Crew
Datum: Maandag, 23 Dec 2013, 21:14 | Bericht # 72
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
@ rymafra , Je kan dit aanvraag door in je profiel op de link te klikken. Mvg, ZTAO-Crew
Follow the rules...
Bericht @ rymafra , Je kan dit aanvraag door in je profiel op de link te klikken. Mvg, ZTAO-CrewBericht getypt door - ZTAO-Crew Toegevoegd op 23 Dec 2013 om 21:14
rymafra
Datum: Woensdag, 01 Jan 2014, 11:27 | Bericht # 73
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hallo, ik heb even een klein vraagje, als ik deze ruil bijvoorbeeld doe: Ik geef: 1xM 1xV Kip & 1xM 1xV Schaap en ik krijg: 1xM 1xV Olifant Telt dit dan ( voor Rep.3) als 1 of 2 diersoort ruilen tegen andere diersoort bij andere spelers? Greetzzz p.s. Is het de bedoeling hier vragen te doen?
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht Hallo, ik heb even een klein vraagje, als ik deze ruil bijvoorbeeld doe: Ik geef: 1xM 1xV Kip & 1xM 1xV Schaap en ik krijg: 1xM 1xV Olifant Telt dit dan ( voor Rep.3) als 1 of 2 diersoort ruilen tegen andere diersoort bij andere spelers? Greetzzz p.s. Is het de bedoeling hier vragen te doen? Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 01 Jan 2014 om 11:27
ZTAO-Crew
Datum: Woensdag, 01 Jan 2014, 13:36 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
rymafra, Dit geldt voor slechts 1 ruil. Mvg, ZTAO- Crew
Follow the rules...
Bericht rymafra, Dit geldt voor slechts 1 ruil. Mvg, ZTAO- CrewBericht getypt door - ZTAO-Crew Toegevoegd op 01 Jan 2014 om 13:36
Verzorger-Jarne
Datum: Zaterdag, 15 Maa 2014, 13:47 | Bericht # 75
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Verzorger
Ik heb een vraag. Hoelang duurt het ongeveer voor je reputatie wordt veranderd als je die op de juiste manier hebt aangevraagd en alles in orde hebt voor die reputatie? Groetjes Verzorger-Jarne
Bericht Ik heb een vraag. Hoelang duurt het ongeveer voor je reputatie wordt veranderd als je die op de juiste manier hebt aangevraagd en alles in orde hebt voor die reputatie? Groetjes Verzorger-Jarne Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 15 Maa 2014 om 13:47
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 15 Maa 2014, 15:44 | Bericht # 76
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Op dit moment duurt dat een poosje omdat d crew bezig is met allerlei examens en druk met hun eigen leventje, dus je zult geduldig moeten wachten. Misschien als er dadelijk een nieuw crewlid van ZTAO komt dat het dan sneller gaat. Ik hoop het want dan krijg ik ook weer zin om ZTAO te spelen. Nu ligt het bij mij stil omdat niemand eigenlijk meer wat doet, en dat is zeer zonde. Maar geduld is een schone zaak. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Op dit moment duurt dat een poosje omdat d crew bezig is met allerlei examens en druk met hun eigen leventje, dus je zult geduldig moeten wachten. Misschien als er dadelijk een nieuw crewlid van ZTAO komt dat het dan sneller gaat. Ik hoop het want dan krijg ik ook weer zin om ZTAO te spelen. Nu ligt het bij mij stil omdat niemand eigenlijk meer wat doet, en dat is zeer zonde. Maar geduld is een schone zaak. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 15 Maa 2014 om 15:44
Verzorger-Jarne
Datum: Zaterdag, 15 Maa 2014, 16:56 | Bericht # 77
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Verzorger
Oke, bij mij ligt het nu ook al even stil. ik zal dan maar afwachten. Groetjes Verzorger-Jarne
Bericht Oke, bij mij ligt het nu ook al even stil. ik zal dan maar afwachten. Groetjes Verzorger-Jarne Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 15 Maa 2014 om 16:56
ZTAO-Crew
Datum: Zaterdag, 15 Maa 2014, 20:26 | Bericht # 78
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
@ Verzorger-Jarne , De crew kijkt regelmatig bij de reputatie verhogingen, maar zij reageren niet elk uur van de dag. Soms gaan hier inderdaad 1 of 2 dagen overheen. Daar vragen wij wel je begrip voor. Inmiddels is je aanvraag behandeld (19:26) Mvg, ZTAO-Crew
Follow the rules...
Bericht @ Verzorger-Jarne , De crew kijkt regelmatig bij de reputatie verhogingen, maar zij reageren niet elk uur van de dag. Soms gaan hier inderdaad 1 of 2 dagen overheen. Daar vragen wij wel je begrip voor. Inmiddels is je aanvraag behandeld (19:26) Mvg, ZTAO-CrewBericht getypt door - ZTAO-Crew Toegevoegd op 15 Maa 2014 om 20:26
Joshua
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 15:11 | Bericht # 79
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Graag zou ik reputatie 2 willen aanvragen. Ik heb een profiel aangemaakt, een update met logo geshowd en er is een trade topic aangelegd. Hier is een link :http://ztsf.nl/forum/83-4029-1
Bericht Graag zou ik reputatie 2 willen aanvragen. Ik heb een profiel aangemaakt, een update met logo geshowd en er is een trade topic aangelegd. Hier is een link :http://ztsf.nl/forum/83-4029-1 Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 15:11
hiddje99
Datum: Maandag, 05 Jan 2015, 08:43 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Vrijwilliger
misschien een beetje een domme vraag maar. Stel ik heb een reputatie van een ster dan mag ik toch alle dieren gebruiken van reputatie 2. Maar mag je die dan allemaal gewoon op zootycoon zelf halen of moet je ruilen. En als je moet ruilen hoe maak je dan een begin want dan heb je geen dieren en geen credits toch.
Bericht misschien een beetje een domme vraag maar. Stel ik heb een reputatie van een ster dan mag ik toch alle dieren gebruiken van reputatie 2. Maar mag je die dan allemaal gewoon op zootycoon zelf halen of moet je ruilen. En als je moet ruilen hoe maak je dan een begin want dan heb je geen dieren en geen credits toch. Bericht getypt door - hiddje99 Toegevoegd op 05 Jan 2015 om 08:43