ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
@ Boerroel: Bij mij vallen mijn 2 parken ook onder hetzelfde, maar zo zei de crew nu eenmaal dat ik het moest doen. In beide profielen heb ik dan ook hetzelfde logo gebruikt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ik heb nog een vraag, ik ben niet opnieuw begonnen met ZTAO en zit nu op rep. 2. Maar als ik rep. 3 wil behalen moet ik enkele dieren ruilen en kopen, Nu is mijn vraag: Tellen de ruilingen en aangekochte dieren van voor de V2-update ook mee? Always look on the bright side of life!
@ ZTAO-Crew, bij rep. 3 staat dat je zoveel keer moest ruilen met een ander lid maar geldt dit vanaf de nieuwe ztao of geldt dat van daarvoor ook nog
Quote (ZTAO-Crew)
@ boerroel545, Voor de reputatie geldt het ruilen van vroeger ook nog. Helaas kunnen we niet terug leiden wie allemaal dieren gedoneerd hebben aan de ZTAO-Opvang, daarom dient dit wel opnieuw te gebeuren.
Mvg,
kijk het mag gewoon had het aan het begin van 2.0 gevragen [staat bij pagina 4 van dit topic]
Bericht veranderd door: boerroel545 - Dinsdag, 28 Mei 2013, 20:07
@ boerroel545, @ OrcaFreak, Onder de crew hebben we dit nog een keer overlegt en we zijn tot de volgende oplossing gekomen; 1. Je kan er voor kiezen om verschillende profielen te maken. 2. Je kan er ook voor kiezen om in het profiel van de totale dierentuin neer te zetten dat het om meerdere plattegronden gaat (en dus voor de regels van de ZTAO ook meerdere dierentuinen).
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
@ ZTAO-Crew: Bedankt voor deze opheldering. Maar dan rijst er bij mij nog een kleine vraag. Normaal mag je pas vanaf rep. 9 een tweede Zoo, maar ik had er reeds twee. Nu heb ik voor beide zoo's een profiel aangemaakt. Nu om naar rep. 8 te gaan, heb je min. 3 reactie's nodig op je profiel, maar tellen dan de reacties van mijn beide profielen samen of niet?