Reputatie's
Cheeta7
Datum: Vrijdag, 19 Apr 2013, 21:15 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ KoenZoo , oké, bedankt .
Bericht @ KoenZoo , oké, bedankt .Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 19 Apr 2013 om 21:15
ZTAO-Crew
Datum: Vrijdag, 19 Apr 2013, 22:57 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
@Cheeta7, We hebben als het goed is de meeste reputaties binnen 1 dag verwerkt. Jammer dat jij dit niet zo ervaren hebt. Heb jij voor het laatste reputatie 3 aangevraagd of al een hogere? Mvg,
Follow the rules...
Bericht @Cheeta7, We hebben als het goed is de meeste reputaties binnen 1 dag verwerkt. Jammer dat jij dit niet zo ervaren hebt. Heb jij voor het laatste reputatie 3 aangevraagd of al een hogere? Mvg, Bericht getypt door - ZTAO-Crew Toegevoegd op 19 Apr 2013 om 22:57
Cheeta7
Datum: Zaterdag, 20 Apr 2013, 11:32 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ ZTAO-Crew , Koenzoo had me dit in het vorige bericht uitgelegd waar ik het kon vinden. Dus ik heb al gevonden waar ik kan het vinden. Jullie hebben mij de reputatie toegediend. Mijn excuses en bedankt voor het antwoord. Groetjes Bart
Bericht @ ZTAO-Crew , Koenzoo had me dit in het vorige bericht uitgelegd waar ik het kon vinden. Dus ik heb al gevonden waar ik kan het vinden. Jullie hebben mij de reputatie toegediend. Mijn excuses en bedankt voor het antwoord. Groetjes BartBericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 20 Apr 2013 om 11:32
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 03 Mei 2013, 09:50 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
ZTAO-Crew , bij dat ruilen, telt dan elke trade? ook bijvoorbeeld struisvogel tegen struisvogel?
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht ZTAO-Crew , bij dat ruilen, telt dan elke trade? ook bijvoorbeeld struisvogel tegen struisvogel?Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 03 Mei 2013 om 09:50
ZTAO-Crew
Datum: Vrijdag, 03 Mei 2013, 10:16 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
@ Carnotaurus, Nee alleen als je voor een nieuwe diersoort ruilt. Mvg,
Follow the rules...
Bericht @ Carnotaurus, Nee alleen als je voor een nieuwe diersoort ruilt. Mvg, Bericht getypt door - ZTAO-Crew Toegevoegd op 03 Mei 2013 om 10:16
jarnib
Datum: Zondag, 26 Mei 2013, 22:22 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
@ ZTAO-Crew , Ik heb een probleem. Ik heb mij aangemeld maar in mijn profiel zie ik geen ZTAO vak,hoe komt dit?
Bericht @ ZTAO-Crew , Ik heb een probleem. Ik heb mij aangemeld maar in mijn profiel zie ik geen ZTAO vak,hoe komt dit?Bericht getypt door - jarnib Toegevoegd op 26 Mei 2013 om 22:22
ZTAO-Crew
Datum: Maandag, 27 Mei 2013, 07:52 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
@ jarnib , Dit komt doordat wij eerst jouw profiel moeten bevestigen en de eerste reputatie moeten toekennen. Wanneer jij reputatie 1 hebt, dan komt het ZTAO vak zichtbaar in jouw profiel. Mvg,
Follow the rules...
Bericht @ jarnib , Dit komt doordat wij eerst jouw profiel moeten bevestigen en de eerste reputatie moeten toekennen. Wanneer jij reputatie 1 hebt, dan komt het ZTAO vak zichtbaar in jouw profiel. Mvg, Bericht getypt door - ZTAO-Crew Toegevoegd op 27 Mei 2013 om 07:52
boerroel545
Datum: Maandag, 27 Mei 2013, 19:25 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ ZTAO-Crew , ik had laatst rep. 10 aangevragen maar die was afgekeurd vanwegen dat het fp nog niet meer dan een maand actief is [begrijp ik] maar er was nog iets van dat ik nog geen 2de park had maar ik heb er 3 die samen onder een park vallen en ze heten alle 3 zoo esch en vallen onder 1 maar volgens een reactie via pb moest ik er nog een 1 ztao profiel aanmaken maar dit snap ik niet helemaal.
Bericht @ ZTAO-Crew , ik had laatst rep. 10 aangevragen maar die was afgekeurd vanwegen dat het fp nog niet meer dan een maand actief is [begrijp ik] maar er was nog iets van dat ik nog geen 2de park had maar ik heb er 3 die samen onder een park vallen en ze heten alle 3 zoo esch en vallen onder 1 maar volgens een reactie via pb moest ik er nog een 1 ztao profiel aanmaken maar dit snap ik niet helemaal. Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 27 Mei 2013 om 19:25
OrcaFreak
Datum: Maandag, 27 Mei 2013, 20:01 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Kassa Medewerker
@ Boerroel: Als ik het juist begrepen heb, moet elk park een eigen profiel en een eigen show topic hebben. Het trade center mag in één topic. Groetjes
Bericht @ Boerroel: Als ik het juist begrepen heb, moet elk park een eigen profiel en een eigen show topic hebben. Het trade center mag in één topic. Groetjes Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 27 Mei 2013 om 20:01
boerroel545
Datum: Maandag, 27 Mei 2013, 20:03 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ OrcaFreak , maar ik heb 3 parken maar die heten alle 3 het zelfde en vallen ook onder het zelfde
Bericht @ OrcaFreak , maar ik heb 3 parken maar die heten alle 3 het zelfde en vallen ook onder het zelfde Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 27 Mei 2013 om 20:03