ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Welkom iedereen in de Showtopic van Dierenpark Greveninge. Dit is een nogal grote update dus ik hoop dat het jullie zal smaken
Het Verhaal
Het begon allemaal bij een jongen van 14 jaar oud... Hij droomde al jaren van een dierentuin te hebben en maakte plannetjes op papier. Elke keer als hij met zijn ouders op vakantie ging dan bezocht hij een dierentuin om wat inspiratie op te doen. Hij woonde dicht bij een dorpje en achter hem lag een enorme villa. 10 jaar later gaf de jongen zijn droom niet op, hij werkte veel om geld te verdienen die hij later zou kunnen gebruiken. Maar zoals iedereen weet is een dierentuin een zeer grote investering en merkte de jongen dadelijk op dat hij er nooit zou raken... Maar toen hij het bijna opgaf ging hij naar de krantenwinkel om zijn lotje en wat blijkt... Hij was de winnaar van maar liefst... 61 miljoen euro!! Dadelijk begon de jongen te realiseren dat hij nu echt kon beginnen aan zijn dierentuin!!
Onze excuses, maar de update is helaas verwijderd. De nieuwe update's kun je bekijken vanaf pagina 6.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ krieke668, @ NielsGuchelaar, bedankt voor jullie reactie's! Ik heb ook geluisterd naar jullie tips en zal rond woensdag avond een nieuwe update volgen met de nieuwe dieren.
Maar ik ben nog altijd op zoek naar enkele diersoorten, zoals Europees wild zwijn,... voor meer info-->Klik hier
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
't Ziet er knap uit! Je maakt goede keuzes van hekken, dan bedoel ik dat ze een aanvulling zijn aan de omgeving... Ook leuk dat ze allemaal een binnenverblijfje hebben...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Het ziet er erg goed uit ! Je hebt érg goed beplant, daar mag je zeker tevreden over zijn, tevens vind ik het Fennek verblijf ook erg cool ! Mooi gedaan ! Alleen denk ik dat je het Capibara verblijf een beetje kan verbeteren, met bijvoorbeeld: - Een soort tropisch riviertje met strand, want zoals je misschien weet is dat Capibara's in waterrijke gebieden voorkomen, dus misschien een tropisch riviertje en een strandje? - Wat meer tropische planten?
En verder mis ik echt wat heuvels in de verblijven, je verblijven zijn vaak erg plat en die heuvels zie je vaak ook in echte zoos, niet al te plat. ;-) Maar verder is het gewoon heel leuk gedaan, goed gedaan !
ziet er behoorlijk goed uit. De dieren hebben veel ruimte en mooi ingerichte verblijven. Voor de bezoekers laat het echter nog el wat te wensen over. Zo mist het niet alleen aan bankjes en dergelijke, maar ook zijn er redelijk veel paden waarbij de bezoekers een heel stuk lang alleen maar bomen zien, dat is wel jammer. Maar voor de rest een zeer leuke update hoor.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooi park Goed beplant, al is het soms wat saai (veel dennen, gematigd-woud bomen). Ik gebruik bij beplanting meer een soort 'mix' met allemaal bomen, palmen enzo. Natuurlijk ook weer niet te onrealistische bomen Ook zijn je verblijven, zoals iemand anders zei, wat plat, maar verder vind ik het heel mooi! Ga zo door! Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
@ Cheeta7, Ik vind het er mooi uit zien.. Aangezien ik hier nog niet had gereageerd begin ik maar vanaf het begin.. Grappig dat idee met die villa. Wel vind ik het jammer dat je die niet uitgebreid hebt, ik bedoel in t zwembad had zo een diersoort kunnen zitten..
Verder vind ik de verblijven vrij plat en de paden vrij lang gerekt. Misschien is het leuk als er meer variatie in zit door eventuele bochten?
Verder maakt het niets uit en ik vind het nog steeds een mooi begin!