Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 7 of 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
Dierenpark Greveninge
okapifan
Datum: Maandag, 22 Apr 2013, 08:47 | Bericht # 61   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

leuke dierentuin en mooi gedaan. ik maak zelf haast nooit zee verblijven, maar het is jou mooi gelukt en goed beplant.
alleen dat bankje lijkt mij geen slim idee

okapifan  ^_^
Berichtleuke dierentuin en mooi gedaan. ik maak zelf haast nooit zee verblijven, maar het is jou mooi gelukt en goed beplant.
alleen dat bankje lijkt mij geen slim idee

okapifan  ^_^

Bericht getypt door - okapifan
Toegevoegd op 22 Apr 2013 om 08:47
Cheeta7
Datum: Maandag, 22 Apr 2013, 17:33 | Bericht # 62   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

@ OrcaFreak, bedankt voor je reactie! Misschien kun je het niet duidelijk zien maar er is een glazen platform boven op de brug. Deze is sterk gemaakt zodat de bankjes en de bezoekers hier gewoon op kunnen lopen. :) .

@ krieke668, bedankt! Bij de haaientank staan er ook nog bankjes maar die kan je niet zien op de foto's. Maar toch zal ik mijn best doen om het wat aan te passen ;) .

@ KoenZoo, bedankt voor je reactie! Die ambients zijn best makkelijk :p .

@ boerroel545, bedankt! Met jou tip zal ik zeker wat doen! 

@ Kit_Fisto, bedankt! Maar er is al een glaswand aanwezig. Misschien is die niet zo duidelijk :)

@ Zoojong, die bankjes steunen op een glasplatform. Alleen kun je misschien niet duidelijk zien dat die glaswand er is :p .

@ okapifan, bedankt voor je reactie. Maar die bankjes staan op een glaswand ;) .

Bedankt iedereen voor de reactie's! Even ter verduideliking: op de brug in het pinguinverblijf is wel degelijk een glaswand, dus de bankjes zweven niet :p . Ook jullie tips zal ik gebruiken!

Groetjes
Bart

Bericht@ OrcaFreak, bedankt voor je reactie! Misschien kun je het niet duidelijk zien maar er is een glazen platform boven op de brug. Deze is sterk gemaakt zodat de bankjes en de bezoekers hier gewoon op kunnen lopen. :) .

@ krieke668, bedankt! Bij de haaientank staan er ook nog bankjes maar die kan je niet zien op de foto's. Maar toch zal ik mijn best doen om het wat aan te passen ;) .

@ KoenZoo, bedankt voor je reactie! Die ambients zijn best makkelijk :p .

@ boerroel545, bedankt! Met jou tip zal ik zeker wat doen! 

@ Kit_Fisto, bedankt! Maar er is al een glaswand aanwezig. Misschien is die niet zo duidelijk :)

@ Zoojong, die bankjes steunen op een glasplatform. Alleen kun je misschien niet duidelijk zien dat die glaswand er is :p .

@ okapifan, bedankt voor je reactie. Maar die bankjes staan op een glaswand ;) .

Bedankt iedereen voor de reactie's! Even ter verduideliking: op de brug in het pinguinverblijf is wel degelijk een glaswand, dus de bankjes zweven niet :p . Ook jullie tips zal ik gebruiken!

Groetjes
Bart

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 22 Apr 2013 om 17:33
ZTAO-Crew
Datum: Woensdag, 15 Mei 2013, 08:25 | Bericht # 63   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker

ZTAO-Crew
Directeur

Inbraak bij Dierenpark Greveninge

Het was voor de medewerkers van Dierenpark Greveninge wel even schrikken toen ze de volgende ochtend aan kwamen op hun werk. Als eerste ontdekte ze dat de inbrekers de kassa's van de dierentuin helemaal leeggeroofd hebben. Dit was wel een financiele tegenslag, maar ze dachten dat gelukkig alles goed was met de dieren.
Helaas bleek dit laatste niet het geval. Toen ze een rondje maakt langs alle dieren merkte ze dat de inbrekers naast het geld ook alle renkoekoeken hadden meegenomen.

Dierenpark Greveninge heeft direct aangifte gedaan van diefstal en hoopt dat de dieren op een manier terug kunnen komen.

Follow the rules...
Bericht
Inbraak bij Dierenpark Greveninge

Het was voor de medewerkers van Dierenpark Greveninge wel even schrikken toen ze de volgende ochtend aan kwamen op hun werk. Als eerste ontdekte ze dat de inbrekers de kassa's van de dierentuin helemaal leeggeroofd hebben. Dit was wel een financiele tegenslag, maar ze dachten dat gelukkig alles goed was met de dieren.
Helaas bleek dit laatste niet het geval. Toen ze een rondje maakt langs alle dieren merkte ze dat de inbrekers naast het geld ook alle renkoekoeken hadden meegenomen.

Dierenpark Greveninge heeft direct aangifte gedaan van diefstal en hoopt dat de dieren op een manier terug kunnen komen.

Bericht getypt door - ZTAO-Crew
Toegevoegd op 15 Mei 2013 om 08:25
Cheeta7
Datum: Dinsdag, 02 Jul 2013, 22:20 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Aflevering 2 Dierenpark Greveninge

Vandaag in deze aflevering:
~Opening nieuwe ingang
~Vorderingen nieuwe ijsberenverblijf

Welkom iedereen bij een nieuwe aflevering! Vandaag zullen we jullie tonen wat ons park de laatste tijd voor elkaar heeft kunnen krijgen. Deze maand bestaat Dierenpark Greveninge 1 jaar! Dit wordt uitgebreid gevierd door verschillende kortingen voor abbenementen en verder is het park voor een korte tijd langer open. Doordat het bezoekersaantal bleef stijgen was onze ingang wat te klein. De nieuwe ingang brengt heel wat voordelen met zich mee: 

De ingang is zo gemaakt dat de bezoekers in het midden onder de ingang doorgaan. Doordat de ingang naar het uiteinde versmalt zou dit voor een goede doorstroming moeten zorgen. Op het 1ste verdiep bevinden zich de kantoren van onder meer de directeur, maar ook van de administratieve mensen. 

Aan beide zijden vind je de kassa's.

De andere kant. Je kunt zien dat aan deze kant maar 1 kassa beschikbaar is, de andere kan worden gebruikt voor drukkere dagen. 

Nadat de bezoekers hun kaartje hebben gekocht kunnen ze hier hun kaartje in de machine steken zodat die de doorgang mogelijk maakt. Er is hier ook een medewerker aanwezig die ervoor zorgt dat het vlot verloopt (niet zichtbaar op de foto :) ) .

Eenmaal door de doorgang, komen de bezoekers op het ingangsplein. Hier worden ze verwelkomt door een fonteintje ;) .

Een overzicht van het plein. Aan de linkerkant is een souvenirshop. Rechts kunnen de bezoekers naar het toilet. Ook zie je dat er boven de winkeltjes verschillende mensen aan het werk zijn.

Als men het pleintje oversteekt dan komt men op het restaurantsplein. Links is het speeltuintje met springkasteel, glijbaan en klimrek. Rechts is het restaurant. 
We gaan het restaurant binnen. 

Bij het binnenkomen zijn de kraampjes. 

Binnenin het restaurant bevinden zicht voldoende bankjes. 

Vanuit het restaurant hebben bezoekers een mooi uitzicht. Later kunnen we hier ook een verblijf van maken. 

Vorderingen aan het nieuwe ijsberenverblijf.

Doordat het vorige ijsberenverblijf een vlug gebouwd verblijf was, wordt nu hard gewerkt aan het nieuwe deel. Niet alleen de ijsberen, maar ook onze poolvosjes kregen een volledig nieuw verblijf. De bedoeling is dat de bezoekers via een loopbrug uitzicht hebben op de verblijven. Na de loopbrug komen ze uit in een ijsgrot die een onderwaterzicht geeft. 

Je kunt niet zomaar de werf betreden dus gaan we hier door het hek. 

Je ziet dat de werken goed vorderen en dat sommige kijkramen al zijn voltooid.

Werknemers die bezig zijn met het plaatsen van enkele ramen op de loopbrug. 

Verder bevind zich de ijsgrot. Deze is al bijna afgewerkt.

Hier zie je mensen die bezig zijn met het controleren van de rotsen. De muren van de ijsgrot bestaan niet uit echt rots maar uit kunstrots. Deze worden nog eens gecontroleerd op eventuele scheuren. 

Heel erg bedankt voor het kijken! Wij hopen op reactie's en eventuele tips. We zien u graag terug met onze volgende aflevering!

Groetjes Bart

Bericht
Aflevering 2 Dierenpark Greveninge

Vandaag in deze aflevering:
~Opening nieuwe ingang
~Vorderingen nieuwe ijsberenverblijf

Welkom iedereen bij een nieuwe aflevering! Vandaag zullen we jullie tonen wat ons park de laatste tijd voor elkaar heeft kunnen krijgen. Deze maand bestaat Dierenpark Greveninge 1 jaar! Dit wordt uitgebreid gevierd door verschillende kortingen voor abbenementen en verder is het park voor een korte tijd langer open. Doordat het bezoekersaantal bleef stijgen was onze ingang wat te klein. De nieuwe ingang brengt heel wat voordelen met zich mee: 

De ingang is zo gemaakt dat de bezoekers in het midden onder de ingang doorgaan. Doordat de ingang naar het uiteinde versmalt zou dit voor een goede doorstroming moeten zorgen. Op het 1ste verdiep bevinden zich de kantoren van onder meer de directeur, maar ook van de administratieve mensen. 

Aan beide zijden vind je de kassa's.

De andere kant. Je kunt zien dat aan deze kant maar 1 kassa beschikbaar is, de andere kan worden gebruikt voor drukkere dagen. 

Nadat de bezoekers hun kaartje hebben gekocht kunnen ze hier hun kaartje in de machine steken zodat die de doorgang mogelijk maakt. Er is hier ook een medewerker aanwezig die ervoor zorgt dat het vlot verloopt (niet zichtbaar op de foto :) ) .

Eenmaal door de doorgang, komen de bezoekers op het ingangsplein. Hier worden ze verwelkomt door een fonteintje ;) .

Een overzicht van het plein. Aan de linkerkant is een souvenirshop. Rechts kunnen de bezoekers naar het toilet. Ook zie je dat er boven de winkeltjes verschillende mensen aan het werk zijn.

Als men het pleintje oversteekt dan komt men op het restaurantsplein. Links is het speeltuintje met springkasteel, glijbaan en klimrek. Rechts is het restaurant. 
We gaan het restaurant binnen. 

Bij het binnenkomen zijn de kraampjes. 

Binnenin het restaurant bevinden zicht voldoende bankjes. 

Vanuit het restaurant hebben bezoekers een mooi uitzicht. Later kunnen we hier ook een verblijf van maken. 

Vorderingen aan het nieuwe ijsberenverblijf.

Doordat het vorige ijsberenverblijf een vlug gebouwd verblijf was, wordt nu hard gewerkt aan het nieuwe deel. Niet alleen de ijsberen, maar ook onze poolvosjes kregen een volledig nieuw verblijf. De bedoeling is dat de bezoekers via een loopbrug uitzicht hebben op de verblijven. Na de loopbrug komen ze uit in een ijsgrot die een onderwaterzicht geeft. 

Je kunt niet zomaar de werf betreden dus gaan we hier door het hek. 

Je ziet dat de werken goed vorderen en dat sommige kijkramen al zijn voltooid.

Werknemers die bezig zijn met het plaatsen van enkele ramen op de loopbrug. 

Verder bevind zich de ijsgrot. Deze is al bijna afgewerkt.

Hier zie je mensen die bezig zijn met het controleren van de rotsen. De muren van de ijsgrot bestaan niet uit echt rots maar uit kunstrots. Deze worden nog eens gecontroleerd op eventuele scheuren. 

Heel erg bedankt voor het kijken! Wij hopen op reactie's en eventuele tips. We zien u graag terug met onze volgende aflevering!

Groetjes Bart

Toegevoegd op 02 Jul 2013 om 22:20
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 03 Jul 2013, 08:11 | Bericht # 65   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ziet er heel mooi uit bart. kan niet wachten tot de volgende update! :D

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtziet er heel mooi uit bart. kan niet wachten tot de volgende update! :D

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 03 Jul 2013 om 08:11
Cheeta7
Datum: Woensdag, 03 Jul 2013, 18:21 | Bericht # 66   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ Kit_Fisto, bedank! Je zult nie lang moeten wachten op een volgende update ;) .

Bericht@ Kit_Fisto, bedank! Je zult nie lang moeten wachten op een volgende update ;) .

Toegevoegd op 03 Jul 2013 om 18:21
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 06 Jul 2013, 10:38 | Bericht # 67   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Leuke verhaallijn.
Verder wel een heel erg mooi begin van een ijsberen verblijf, vooral al de uitkijkpunten zijn zeker mooi!
Ook vind ik het entree gebouw echt enorm mooi.
Wel een kleine opmerking, ik denk dat toilet niet zo groot op het gebouw had gehoeven :p

Raymond ;)

BerichtLeuke verhaallijn.
Verder wel een heel erg mooi begin van een ijsberen verblijf, vooral al de uitkijkpunten zijn zeker mooi!
Ook vind ik het entree gebouw echt enorm mooi.
Wel een kleine opmerking, ik denk dat toilet niet zo groot op het gebouw had gehoeven :p

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 06 Jul 2013 om 10:38
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 08 Jul 2013, 22:08 | Bericht # 68   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ Cheeta7
Leuke aflevering!

Ik vind het leuk dat je vanaf het begin ons mee het park in neemt.
In het restaurant heb je mooi uitzicht. Zal leuk zijn als daar lekker een paar vogeltjes (Nederlandse natuur) rond vliegen.
Dat zou het echt afmaken (:

Daarnaast ben ik benieuwd hoe het ijsberen verblijf er uit komt te zien
en ik ben vooral benieuwd naar hoe je de rotsen aan de binnenkant aankleed.
Dat vind ik namelijk het moeilijkste deel.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ Cheeta7
Leuke aflevering!

Ik vind het leuk dat je vanaf het begin ons mee het park in neemt.
In het restaurant heb je mooi uitzicht. Zal leuk zijn als daar lekker een paar vogeltjes (Nederlandse natuur) rond vliegen.
Dat zou het echt afmaken (:

Daarnaast ben ik benieuwd hoe het ijsberen verblijf er uit komt te zien
en ik ben vooral benieuwd naar hoe je de rotsen aan de binnenkant aankleed.
Dat vind ik namelijk het moeilijkste deel.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 08 Jul 2013 om 22:08
  • Page 7 of 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
Search: