Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 16:48 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Zeker mooi gemaakt, alleen zou ik minder rotsmuren gebruiken. Verder heel leuk dat je meerdere thema's hebt, en ook hele orginele thema's! Het pinguïnverblijf leek mij eerlijk gezegd op het 1e gezicht een beetje rommelig door die loopbrug. Maar toen ik zag dat je daar een superleuke kijkruit in had gemaakt, werd het gelijk anders kijken. Zeker goed gedaan!
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 21:55 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 91 Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
Heel goed gemaakt,
De hokken vind ik niet kaal en zijn meestal goed beplant
ik vind het alleen jammer bij de pinguins daar hadden wel meer stenen gemogen, soms vind ik de gangetjes een beetje smal maar voor de rest vind ik het heel mooi geworden en blijf zo door gaan,
Datum: Donderdag, 30 Aug 2012, 22:09 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Marr13, Bedankt voor je reactie! @ catfreako, Bedankt voor je reactie! Heb anders misschien wat tips om wat minder rotsmuren te gebruiken? Van het pingiunverblijf begrijp ik je. In toendra kun je niets wegstoppen achter beplanting hé . @ Dierenpark, Héél erg bedankt voor je reactie. Je tips zullen zeker worden verwerkt!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ziet er goed uit bart!! vooral het ijsberen verblijf! het gebied is wel een beetje klein.. maarja daar kan jij niks aan doen... ben benieuwdt naar de volgende update!!
gr.Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Het is weer een mooie update mijn complimenten ik vind Het wel jammer dat er bij het ijsberen verblijf heel veel verschillende rotsen gebruikt Zijn ook zag ik bij jou poolvossen verblijf een gat in het gaas en dat er een stukje uit stak Voor de verderest top!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er heel goed uit, mooi gemaakt en grote verblijven en leuke uitkijkpunten!! Je houdt goed rekening met de wensen van de bezoekers!! Ook de dieren hebben het naar hun zin!! ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Als ik eerlijk ben, ben ik een beetje verdeelt over deze update. Toen ik zag: Ice Ocean dacht ik direct, dat wil ik zien. Maar op de pinguins na vond ik de decoratie niet echt 'ice' over komen. Bovendien had je misschien naar leuke andere soorten kunnen zoeken zoals narwals en walrussen, etc.
Wel vind ik (om het ook maar positief te maken ) dat je de beplanting buiten erg goed en gevarieerd plaatst, wat een mooi beeld oplevert. Dus al met al vind ik het wel leuk, maar niet geweldig. Maargoed, volgende update, volgende ronde
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Kit_Fisto, Héél erg bedankt voor je reactie! @ boerroel545, Ook héél erg bedankt voor je reactie! Je tip over de poolvosjes is snel verbeterd bedankt om het te zeggen! @ Laraatje2008, Héél erg bedankt voor je reactie! @ raymondhoek, Ik begrijp je antwoord wel ergens. Bedankt voor je reactie volgende keer zal ik ons overdekte regenwoud showen dus ik hoop dat ik daarmee je vertrouwen zal kunnen terugwinnen