ziet er goed uit je bouwt heel realistisch ik heb wel een paar puntjes
- bij de bevers zou ik niet de orginelen biom gebruiken maar gewoon grasland - en ik vind het hek in bosstijl niet in je zoo passen op een of andere manier
zie dit niet als kritiek maar als verbeter puntjes ga zo door
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ boerroel545, Bedankt voor je reactie! Ik zal kijken voor dat hekken en de biome zal binnenkort aangepast worden! @ keniafan, Bedankt voor je reactie maar het snoeken-verblijf is wel overdekt hoor.
Aan iedereen Reactie's zijn nog altijd zéér welkom!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Real_thomas, Ja, die heb ik niet. @ harry, Bedankt! Ja dat aquarium is inderdaad wat van Burgers geïnspirireerd, en later deze week ga ik Blijdorp bezoeken om nog wat inspiratie op te doen .
@ Iedereen Reactie's mogen nog altijd gegeven worden maar een update zal er volgende week niet gegeven worden door de volgende reden: Ik vertrek morgen met mijn ouders op vakantie naar Friesland voor een weekje . Ik zal de hele week niet online kunnen komen omdat mijn ouders liever niet hebben dat ik op het internet kom tijdens de vakantie. Maar waar ik het meeste naar uitkijk is toch wel de uitstap naar Blijdorp. Op 't einde van de week zal ik het voor het eerst bezoeken in mijn leven (!).
Hopelijk begrijpen jullie dit. Groetjes van Cheeta7
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Wow dat aquarium is meester werk xD heel erg mooi gemaakt. Het doet me denken aan het noordzee gebouw uit worldzoo. Ik verheug me op de update. Nog veel plezier in friealand
Gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D