@ KoenZoo, Wij gaan van de familie Carnivora. Dus alle dieren die daar bij horen nemen wij mee. Inmiddels hebben wij ons vorige bericht aangepast, omdat hier een fout in stond.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Tellen dieren uit de opvang ook als gekochte dieren van een andere ZTAO speler? ( rep3 )
Telt het als je 1xM 1xV Renkoekoek tegen 1xM 1xV Renkoekoek tegen inteelt ruilt? ( rep3 ) WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ ZTAO-Crew, nog even over dat van die waterdieren, wat als je geen MM hebt? (ookal ben ik er zelf niets mee aangezien ik wel MM heb, gewoon een vraagje xD)
@ rymafra, De dieren vanuit de opvang tellen helaas niet mee met die van een andere speler. Daarnaast wordt ruilen tegen inteelt ook niet meegeteld. Wel is het natuurlijk slim om bij de ZTAO-Crew of de ZTAO-Opvang te kopen, want dan ben je soms uniek met de diersoort.
@ krieke668, Als het goed is, zitten er in de standaard ZT2 ook waterdieren. Indien mensen hiermee problemen ondervinden, dan moeten ze het laten weten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ ZTAO-Crew, Een tijdje geleden (4/5 dagen) heb ik de aanvraag gedaan voor een nieuwe reputatie. Jammer genoeg is deze nog niet afgehandeld dus daarom vroeg ik me af of ik het wel juist heb gedaan. Ik heb de aanvraag gedaan via de link die staat op de eerste pagina van dit topic. Ook begrijp ik nu niet helemaal waar je de reputatie kan vinden. Wordt deze nog altijd toegediend via de prijzenkast? Jullie vertellen ons ook dat je de reputatie van het park kan zien in het ZTAO profiel. Maar ik kan dit niet vinden. Indien jullie nog bezig waren met dit toedienen. Dan mijn excuses, ik heb liever dat ik het vraag dan dat ik niet weet wat ik moet doen .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Als je op het forum zit kan je onder je avatar (het plaatje onder je naam) op het poppetje drukken (middelste tekentje tussen het plusje en envelopje in).
Als je daar naar het paarse vlak doorscrolt (niet het roze) dan zie je op de eerste regel wat je reputatie is. Bij jou staat er nu 3.