Oproep Siberische Tijgers
catfreako
Datum: Vrijdag, 27 Mei 2011, 08:33 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Heeft iemand Siberische Tijgers in zijn/haar zoo? Ik dacht namelijk aan een fokprogramma voor deze soort. Iedereen die deze soort heeft; alstublieft hier melden
Bericht Heeft iemand Siberische Tijgers in zijn/haar zoo? Ik dacht namelijk aan een fokprogramma voor deze soort. Iedereen die deze soort heeft; alstublieft hier melden Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 27 Mei 2011 om 08:33
thomvonder
Datum: Vrijdag, 27 Mei 2011, 14:43 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ik heb een aardig grote groep ( 3xV-3xM)
Bericht Ik heb een aardig grote groep ( 3xV-3xM) Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 27 Mei 2011 om 14:43
catfreako
Datum: Vrijdag, 27 Mei 2011, 16:43 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
dat is wel een hele grote groep ja.... Caspar heeft ook al ja gezegd op een uitnodiging. dus dan hebben we al een grote groep voor dit fokprogramma ----Edit---- dan bepalen we ook wie de verantwoordelijke is, want als ik zoiets beheer gaat alles tien keer mis
Bericht veranderd door: catfreako - Vrijdag, 27 Mei 2011, 16:45
Bericht dat is wel een hele grote groep ja.... Caspar heeft ook al ja gezegd op een uitnodiging. dus dan hebben we al een grote groep voor dit fokprogramma ----Edit---- dan bepalen we ook wie de verantwoordelijke is, want als ik zoiets beheer gaat alles tien keer mis Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 27 Mei 2011 om 16:43
xXReFLeXx
Datum: Zaterdag, 28 Mei 2011, 09:38 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik heb een paartje tijgers
Bericht ik heb een paartje tijgers Bericht getypt door - xXReFLeXx Toegevoegd op 28 Mei 2011 om 09:38
catfreako
Datum: Zondag, 29 Mei 2011, 09:18 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Goed, Tot nu toe: Caspar1995 Thomvonder xXReFLeXx Catfreako Kunnen we alvast de eisen opstellen voor het verblijf?
Bericht Goed, Tot nu toe: Caspar1995 Thomvonder xXReFLeXx Catfreako Kunnen we alvast de eisen opstellen voor het verblijf? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 29 Mei 2011 om 09:18
Jorrit
Datum: Zondag, 29 Mei 2011, 14:38 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik heb ook een paartje
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel Ingame photographer
Bericht Ik heb ook een paartje Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 29 Mei 2011 om 14:38
catfreako
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 15:09 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Quote (catfreako )
Goed, Tot nu toe: Caspar1995 Thomvonder xXReFLeXx Catfreako Jortje Kunnen we alvast de eisen opstellen voor het verblijf?
Jortje, welkom bij de club. alsnog; 1. Wie word de leider 2. Wat zijn de eisen Added (30 Mei 2011, 15:09) --------------------------------------------- ik zou graag een fokprogramma aanvragen voor de Siberische Tijgers de leden zijn: * Catfreako (verantwoordelijke) * Caspar1995 * Jortje * Thomvonder * xXReFLeXx dit zijn onze eisen voor het verblijf: ! een stuk bos voor de beschutting. ! een open plek in/langs het bos. ! minimaal 2 soorten voedsel om variatie te houden. ! minimaal 15 vakjes per tijger. ! minimaal 2 tijgers per verblijf. ! een plek waar ze duidelijk privacy hebben, bijv. een afgeschermd hok. ! bomen, en genoeg begroeiing op de grond. dit is het tot nu toe. wil iemand het veranderen, iets bijvoegen, of dergelijke? zeg het dan graag gouw.
Bericht veranderd door: catfreako - Maandag, 30 Mei 2011, 15:10
Bericht Quote (catfreako )
Goed, Tot nu toe: Caspar1995 Thomvonder xXReFLeXx Catfreako Jortje Kunnen we alvast de eisen opstellen voor het verblijf?
Jortje, welkom bij de club. alsnog; 1. Wie word de leider 2. Wat zijn de eisen Added (30 Mei 2011, 15:09) --------------------------------------------- ik zou graag een fokprogramma aanvragen voor de Siberische Tijgers de leden zijn: * Catfreako (verantwoordelijke) * Caspar1995 * Jortje * Thomvonder * xXReFLeXx dit zijn onze eisen voor het verblijf: ! een stuk bos voor de beschutting. ! een open plek in/langs het bos. ! minimaal 2 soorten voedsel om variatie te houden. ! minimaal 15 vakjes per tijger. ! minimaal 2 tijgers per verblijf. ! een plek waar ze duidelijk privacy hebben, bijv. een afgeschermd hok. ! bomen, en genoeg begroeiing op de grond. dit is het tot nu toe. wil iemand het veranderen, iets bijvoegen, of dergelijke? zeg het dan graag gouw.Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 30 Mei 2011 om 15:09
xXReFLeXx
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 15:30 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik zou zeggen een diep meertje om in te vissen en een aantal verschillende speeltjes
Bericht ik zou zeggen een diep meertje om in te vissen en een aantal verschillende speeltjes Bericht getypt door - xXReFLeXx Toegevoegd op 30 Mei 2011 om 15:30
caspar1995
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 16:46 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
speeltjes zuigen, ze zijn echt lelijk, ik wil echt geen speeltjes in mijn verblijf, behalve bij apen.
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht speeltjes zuigen, ze zijn echt lelijk, ik wil echt geen speeltjes in mijn verblijf, behalve bij apen. Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 30 Mei 2011 om 16:46
catfreako
Datum: Dinsdag, 31 Mei 2011, 15:09 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
ik zou graag een fokprogramma aanvragen voor de Siberische Tijgers de leden zijn: * Catfreako (verantwoordelijke) * Caspar1995 * Jortje * Thomvonder * xXReFLeXx dit zijn onze eisen voor het verblijf: ! een stuk bos voor de beschutting. ! een open plek in/langs het bos. ! minimaal 2 soorten voedsel om variatie te houden. ! minimaal 15 vakjes per tijger. ! minimaal 2 tijgers per verblijf. ! een plek waar ze duidelijk privacy hebben, bijv. een afgeschermd hok. ! bomen, en genoeg begroeiing op de grond. ! een (diep) poeltje om in te vissen. dit is het tot nu toe. wil iemand het veranderen, iets bijvoegen, of dergelijke? zeg het dan graag gouw. CatfreakoAdded (31 Mei 2011, 15:09) --------------------------------------------- komende vrijdag post ik dit, tot dan hebben jullie de tijd om iets te veranderen/bijvoegen. Catfreako
Bericht ik zou graag een fokprogramma aanvragen voor de Siberische Tijgers de leden zijn: * Catfreako (verantwoordelijke) * Caspar1995 * Jortje * Thomvonder * xXReFLeXx dit zijn onze eisen voor het verblijf: ! een stuk bos voor de beschutting. ! een open plek in/langs het bos. ! minimaal 2 soorten voedsel om variatie te houden. ! minimaal 15 vakjes per tijger. ! minimaal 2 tijgers per verblijf. ! een plek waar ze duidelijk privacy hebben, bijv. een afgeschermd hok. ! bomen, en genoeg begroeiing op de grond. ! een (diep) poeltje om in te vissen. dit is het tot nu toe. wil iemand het veranderen, iets bijvoegen, of dergelijke? zeg het dan graag gouw. CatfreakoAdded (31 Mei 2011, 15:09) --------------------------------------------- komende vrijdag post ik dit, tot dan hebben jullie de tijd om iets te veranderen/bijvoegen. Catfreako
Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 31 Mei 2011 om 15:09