ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
oke dan is dit nu de lijst
timo13 1xV - 1xM jortje 3xV - 3xM thomvonder 1xV - 1xM in het trade topic van Erry2000 staat dat hij ook nog een paartje heeft maar hij heeft het nog niet door gegeven, dus we wachten af
geef het snel door als jij ook nog luipaardhaaien hebt, ik ben het druk aan het uitzoeken ik neem aan dat jortje en thomvonder meedoen aan het fokprogramma:D?
ik zat te denken aan deze eisen
- goed veel koraal - een paar rotsen - rif gebied - een plek waar de bezoekers ze niet zien - een quarantaine verblijf moet in de buurt zijn - er moeten minimaal 2 luipaard haaien in het verblijf zitten
weten jullie misschien hoe groot we de verblijven zullen doen?
Bericht veranderd door: timo13 - Zondag, 29 Mei 2011, 17:43
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ timo13, Ik denk minimaa 10 vakjes per dier? Enne, wie word dle leider aangezien jij van mij luipaardhaaien hebt gekregen Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Sorry voor de late reactie, ik zie het gezocht topic altijd over het hoofd. Ik heb inderdaad een paar luipaardhaaien, en ik wil ook best in het verbond (zo lang ik maar niet de verantwoordelijke hoef te worden), alleen ben ik het niet helemaal eens met de eisen.
- goed veel koraal - Luipaardhaaien leven in kelpwouden, niet in koraalriffen. Ik zou het dus veranderen in veel kelpplanten. - een paar rotsen - rif gebied - Luipaardhaaien leven langs de kust van de VS, daar zijn helemaal geen riffen. Ik denk dat kust gebied dus een logischere eis is. - een plek waar de bezoekers ze niet zien - een quarantaine verblijf moet in de buurt zijn - er moeten minimaal 2 luipaard haaien in het verblijf zitten - minstens 10 vakjes per dier - Vind ik eerlijk gezegd nogal een simpele eis, en aangezien ons lijstje met eisen al lang genoeg is, zou ik hem gewoon weglaten. Forget the crew... Follow the rules!