ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Mijn reservering s inderdaad bijna tegelijk geplaatst met die van Jeweetwelwie, Dat had Diertjee inderdaad wel even kunen melden. Ik ben het trouwens compleet eens met de reactie van Rigje 3 posts hierboven. Ook ik snap niet wat Errol met 1m moet. Als hij 1v heeft (wat me erg logisch lijkt), had hij natuurlijk al kunnen reageren in dit topic... Hopelijk komt er snel een oplossing, Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Dinsdag, 21 Jun 2011, 18:03
Errol heeft op dit moment niets, maar hij vroeg om 1xM Daarom wilde ik hem dit geven tegen dieren die ik heel graag wilde.
Diertje heeft inderdaad niet met mij gecommuniceerd over dat van Jortje en op dat moment had ik daar wel een beetje de ... in. Maarja ik hoop dat hiervoor nog een oplossing kan komen?
Ik zelf denk dat het het slimste is om Errol gewoon toe te laten.
@ Rigje, Ik denk dat dit een discussie is met de mensen die deze diersoort hebben, en ik wil je dan voortaan vragen om je hier niet meer mee te bemoeien, we bekijken zelf wel hoe we het uitzoeken! Dat Raymond reageert als Admin kan ik nog best begrijpen..
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 100 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik hebt idee dat Ray als admin niet optreed als admin.. dan ben je namelijk onpartijdig. Daar Ray duidelijk team jeweetwel kiest en ik het daar absoluut niet mee eens ben voel ik me dus wel degelijk genoodzaakt te reageren. Ik vind namelijk dat er oneerlijk gehandeld wordt en ga er van uit dat mijn mening als forumlid niet onbelangrijk is..
Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
Ik reageer wel degelijk als admin (zie de afsluiting). En ik probeerde hier even een herinnering te geven, zodat het misverstand mogelijk opgelost kon worden. Wel wil ik je wijzen op de regel dat je crew leden niet mag tegen spreken.
@ Iedereen Nu weer on topic. Vragen of dergelijke verder kunnen via PB. Verdere offtopic berichten worden als spam beschouwd.
@ Jortje en Diertjee, - Ik vind het deze discussie niet waard en ik hoop dat het forum gewoon een gezellige plek kan krijgen - De reservering bij errol en bij jortje is niet goed gecommuniceerd, om het zelfde te krijgen als dat ik zag toen ik hoorde dat jortje dieren had wilde ik dit vermelden en vragen of errol erbij mocht. Helaas is dit niet gelukt en is er een enorme discussie ontstaan, waar Rigje en Raymond zich meegingen bemoeien.
@ Diertjee, Jortje heeft gezegd dat hij het niet erg vind als Errol erbij zou komen. Mag ik jouw duidelijke mening hierover weten? Een reservering van Errol staat vast dus daar wordt niets meer aan veranderd. Als jij dit niet wilt, hoe zou jij het dan oplossen? Ik hoop dat we hier samen uit komen.
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 11:27 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Ik heb er nog eens goed overnagedacht, En ik ben tot een redelijke oplossing gekomen. Errol mag bij zoiezo bij het fokprogramma, Maar dan het liefst op één voorwaarde: Hij haalt zijn vrouwlijke dier bij mij.
Ook vind ik dat we elkaars excuses aan moeten bieden, En goed afspreken dat dit niet meer gebeurt, om misverstanden te voorkomen. (Ook met de andere leden van het fokprogramma.)
Het hangt er wel vanaf wat je terug wilt voor zo'n vrouwelijke rog, want ik hoefde eigenlijk maar één rog omdat 2 roggen toch niet past in die kleine vijvertjes in mijn tropisch gebouw. Dus als je er heel veel voor wilt hebben, houd ik het liever gewoon bij dat ene mannetje. Forget the crew... Follow the rules!