Aangezien de reuzen zoetwaterpijlstaartrog vrij zeldzaam is in de ZTAO leek het mij handig om hier een fokprogramma voor te starten.
Toen ik deze wilde hebben was alleen diertje met deze soort en deze vroeg mij niet te ruilen, of een verbond te starten. Dus bij deze.. Diertje wil je dit nog steeds? Wil jij dan de verantwoordelijke worden?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
@ Jeweetwelwie, Dit is onnodig, Jij hebt nog steeds een reservering bij mij staan, En ik doe echt m'n best om ze zo snel mogelijk een verblijf te geven.
Voor zover ik weet ben ik nogsteeds de enige met deze dieren in de ZTAO. (Ik ben waarschijnlijk ook de enigste manier om ze te krijgen.)
En ja, Ik wil nog steeds een fokprogramma starten, En nogsteeds verantwoordelijke worden.
@ Diertjee, Tja.. Je weet maar nooit of er mensen zijn die hem ergens vandaan hebben. En een topic is makkelijk, want dat is openbaar.. Ander lijkt alles natuurlijk geheim.
Zullen we alvast eisen stellen? en jij bent natuurlijk de verantwoordelijke
1
Verzorger
Jah, das ook wel weer waar.
Naja, de eisen.
-Een stukje open (zand/modder) bodem waar hij kan gaan liggen. -Minimaal 10 vakjes zwemruimte per dier. -Niet bij agressieve vissen in één verblijf houden.
0
Verzorger
Pfoe, ik vin het bes hoor, ik weet alleen dat Diertjee er erg aan gehecht is... Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Dinsdag, 21 Jun 2011, 14:45