Nevelpanter
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 19:29 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Net zoals in het echt, is de nevelpanter een zeldzame soort in de ZTAO Omdat het dier in het echt zo bijzonder is, wat je hier kunt terug lezen: Nieuwsbericht over de Nevelpanter Wil ik ook bij de ZTAO een fokprogramma ervoor starten. De mensen die ik tot nu toe heeft dat ze hebben/krijgen zijn: - Jeweetwelwie - Jortje Hebben andere mensen deze soort? Jortje wil jij hier ook een fokprogramma voor? Welke eisen stellen wij hier aan? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Net zoals in het echt, is de nevelpanter een zeldzame soort in de ZTAO Omdat het dier in het echt zo bijzonder is, wat je hier kunt terug lezen: Nieuwsbericht over de Nevelpanter Wil ik ook bij de ZTAO een fokprogramma ervoor starten. De mensen die ik tot nu toe heeft dat ze hebben/krijgen zijn: - Jeweetwelwie - Jortje Hebben andere mensen deze soort? Jortje wil jij hier ook een fokprogramma voor? Welke eisen stellen wij hier aan? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 30 Mei 2011 om 19:29
xXReFLeXx
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 20:51 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik heb een paartje
Bericht ik heb een paartje Bericht getypt door - xXReFLeXx Toegevoegd op 30 Mei 2011 om 20:51
raymondhoek
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 21:04 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Dat is knap, van jullie beide! Want de nevelpanter is nieuw. En staat nu pas voor het eerst in de adoptielijst. Deze is door jeweetwelwie aangevraagd, maar heeft ze nog niet! (Omdat er nog geen goedkeuring is gegeven). Echter is er wel al een reservering aan jortje gegeven (wat uiteraard mag). Maar hoe xXReFLeXx er aan zou kunnen komen is me een raadsel. Dus tenzij je wel een wonderbaarlijke verklaring heb (incl. bewijs), zou ik graag willen dat je dit forum niet voor liegt, en je je gewoon aan de regels houd. Alvast bedankt, Raymond (Site-admin) p.s. Mensen, houd er rekening mee dat je pas hiervoor een fokprogramma kan aanvragen, als je de dieren ook daadwerkelijk hebt.
Bericht Dat is knap, van jullie beide! Want de nevelpanter is nieuw. En staat nu pas voor het eerst in de adoptielijst. Deze is door jeweetwelwie aangevraagd, maar heeft ze nog niet! (Omdat er nog geen goedkeuring is gegeven). Echter is er wel al een reservering aan jortje gegeven (wat uiteraard mag). Maar hoe xXReFLeXx er aan zou kunnen komen is me een raadsel. Dus tenzij je wel een wonderbaarlijke verklaring heb (incl. bewijs), zou ik graag willen dat je dit forum niet voor liegt, en je je gewoon aan de regels houd. Alvast bedankt, Raymond (Site-admin) p.s. Mensen, houd er rekening mee dat je pas hiervoor een fokprogramma kan aanvragen, als je de dieren ook daadwerkelijk hebt. Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 30 Mei 2011 om 21:04
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 21:07 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ raymondhoek , Ik heb inderdaad de dieren nog niet toegevoegd in mijn zoo en daarmee overtreed ik geen enkele regel. Wel is het natuurlijk mogelijk hier alvast een topic voor te openen, en de aanvraag is nog niet ingediend, dus daar ontstaat er volgens mij geen probleem. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ raymondhoek , Ik heb inderdaad de dieren nog niet toegevoegd in mijn zoo en daarmee overtreed ik geen enkele regel. Wel is het natuurlijk mogelijk hier alvast een topic voor te openen, en de aanvraag is nog niet ingediend, dus daar ontstaat er volgens mij geen probleem. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 30 Mei 2011 om 21:07
raymondhoek
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 21:08 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
@ Jeweetwelwie , Je hebt helemaal gelijk, dat zei ik ook in mijn bericht. En dat is ook de reden dat dit topic open is gelaten. Nu gaan we wel weer ontopic. Mocht iemand hier vragen, etc over hebben kunnen ze mij een PB sturen. Raymond (Site-admin)
Bericht @ Jeweetwelwie , Je hebt helemaal gelijk, dat zei ik ook in mijn bericht. En dat is ook de reden dat dit topic open is gelaten. Nu gaan we wel weer ontopic. Mocht iemand hier vragen, etc over hebben kunnen ze mij een PB sturen. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 30 Mei 2011 om 21:08
Jorrit
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 21:46 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
ik wil hier best een fokprogramma voor
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel Ingame photographer
Bericht ik wil hier best een fokprogramma voor Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 30 Mei 2011 om 21:46
caspar1995
Datum: Dinsdag, 31 Mei 2011, 16:55 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
ja, ik wil ze ook heel graag, is er een manier om een overeenkomst te sluiten?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht ja, ik wil ze ook heel graag, is er een manier om een overeenkomst te sluiten? Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 31 Mei 2011 om 16:55
Jeweetwelwie
Datum: Zaterdag, 04 Jun 2011, 17:45 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Dit verbond heeft geen zin meer, aangezien er meerdere deals vandaag gesloten zijn met deze diersoort. Ik wil er dan ook om vragen om dit topic te sluiten. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Dit verbond heeft geen zin meer, aangezien er meerdere deals vandaag gesloten zijn met deze diersoort. Ik wil er dan ook om vragen om dit topic te sluiten. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 04 Jun 2011 om 17:45
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 04 Jun 2011, 17:47 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Er is vanaf nu dan een slotje op. Raymond (Site - Admin)
Bericht Er is vanaf nu dan een slotje op. Raymond (Site - Admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 04 Jun 2011 om 17:47