Oproep Europese otters
julmuis
Datum: Vrijdag, 03 Jun 2011, 15:18 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik zat te denken aan een fokprogramma voor Europese otters, maar daarvoor moet ik eerst weten wie er Europese otters heeft. Zou iedereen met Europese otters zich willen melden en vertellen hoeveel otters hij of zij heeft. Julmuis (1m.2v)
Doe nu mee met BuildAZoo!
Bericht Ik zat te denken aan een fokprogramma voor Europese otters, maar daarvoor moet ik eerst weten wie er Europese otters heeft. Zou iedereen met Europese otters zich willen melden en vertellen hoeveel otters hij of zij heeft. Julmuis (1m.2v) Bericht getypt door - julmuis Toegevoegd op 03 Jun 2011 om 15:18
xXReFLeXx
Datum: Vrijdag, 03 Jun 2011, 15:25 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik heb 3v-5m
Bericht ik heb 3v-5m Bericht getypt door - xXReFLeXx Toegevoegd op 03 Jun 2011 om 15:25
Dierenpark
Datum: Vrijdag, 03 Jun 2011, 15:25 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
dit moet in het gezocht topic staan maar ik heb veel europese otters ze planten zich snel voort dus fokprogamma lijkt mij overbodig
Bericht dit moet in het gezocht topic staan maar ik heb veel europese otters ze planten zich snel voort dus fokprogamma lijkt mij overbodig Bericht getypt door - Dierenpark Toegevoegd op 03 Jun 2011 om 15:25
xXReFLeXx
Datum: Vrijdag, 03 Jun 2011, 15:26 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Dierenpark heeft gelijk heel veel leden hebben Europese otters
Bericht Dierenpark heeft gelijk heel veel leden hebben Europese otters Bericht getypt door - xXReFLeXx Toegevoegd op 03 Jun 2011 om 15:26
julmuis
Datum: Vrijdag, 03 Jun 2011, 15:30 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ iedereen dan lijkt een fokprogramma mij ook overbodig @ mods Ik wist niet dat dit hier niet thuis hoorde, ik meende dat ik hier eerder een soortgelijk topic gezien had. Dit topic kan gesloten worden.
Doe nu mee met BuildAZoo!
Bericht @ iedereen dan lijkt een fokprogramma mij ook overbodig @ mods Ik wist niet dat dit hier niet thuis hoorde, ik meende dat ik hier eerder een soortgelijk topic gezien had. Dit topic kan gesloten worden. Bericht getypt door - julmuis Toegevoegd op 03 Jun 2011 om 15:30