Dubbele neushoornvogel
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 09:48 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Hoi iedereen, ik heb pas een paartje dubbele neushoornvogels te pakken gekregen, en het viel me op dat ik de soort niet veel zie! heb ik ergens overheen gekeken of zijn ze echt best zeldzaam? dus als je dubbele neushoornvogels heb, post het hier. blijken ze zeldzaam, komt de soort in aanmerking voor een fokprogramma: de huidige cijfers: FAUNA LIFE - 1xm 1xv Spitsbergen zoo - 5xm 2xv
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Vrijdag, 28 Okt 2011, 21:55
Bericht Hoi iedereen, ik heb pas een paartje dubbele neushoornvogels te pakken gekregen, en het viel me op dat ik de soort niet veel zie! heb ik ergens overheen gekeken of zijn ze echt best zeldzaam? dus als je dubbele neushoornvogels heb, post het hier. blijken ze zeldzaam, komt de soort in aanmerking voor een fokprogramma: de huidige cijfers: FAUNA LIFE - 1xm 1xv Spitsbergen zoo - 5xm 2xv Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 09:48
thomvonder
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 16:31 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ik heb Dubbele Neushoornvogel 5xV en 2xM
Bericht Ik heb Dubbele Neushoornvogel 5xV en 2xM Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 16:31
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 09:51 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Oké als er niet veel meer worden gevonden start ik een fokprogramma: wie zouden leden willen zijn en wat worden dan de eisen? ik heb al een paar voorbeelden: -minimaal 2 soorten voer, -minimaal 2 en maximaal 12 per verblijf (om de groepen gezond te houden) -veel beplantingAdded (06 Dec 2011, 08:51) --------------------------------------------- Geen fokprogramma blijkbaar!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Oké als er niet veel meer worden gevonden start ik een fokprogramma: wie zouden leden willen zijn en wat worden dan de eisen? ik heb al een paar voorbeelden: -minimaal 2 soorten voer, -minimaal 2 en maximaal 12 per verblijf (om de groepen gezond te houden) -veel beplantingAdded (06 Dec 2011, 08:51) --------------------------------------------- Geen fokprogramma blijkbaar!
Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 06 Dec 2011 om 09:51
Aurlord
Datum: Donderdag, 08 Dec 2011, 18:40 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ carnotaurus , ik zou heel graag aan het fokprogramma meedoen! Alleen ik heb geen Dubbele Neushoornvogels... Kan ik ze dan lenen?
Bericht @ carnotaurus , ik zou heel graag aan het fokprogramma meedoen! Alleen ik heb geen Dubbele Neushoornvogels... Kan ik ze dan lenen?Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 08 Dec 2011 om 18:40
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 08 Dec 2011, 18:49 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ Aurlord , Als je kijkt in het aanvraag topic van de fokprogramma's Kan je zien dat deze helaas is afgekeurd. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ Aurlord , Als je kijkt in het aanvraag topic van de fokprogramma's Kan je zien dat deze helaas is afgekeurd. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 08 Dec 2011 om 18:49
Aurlord
Datum: Donderdag, 08 Dec 2011, 20:13 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie , dan zou hier wel een slotje opmoeten?
Bericht @ Jeweetwelwie , dan zou hier wel een slotje opmoeten?Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 08 Dec 2011 om 20:13
raymondhoek
Datum: Donderdag, 08 Dec 2011, 21:00 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Dan krijgt dit topic nu van mij een slotje
Bericht Dan krijgt dit topic nu van mij een slotje Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 08 Dec 2011 om 21:00