Brilbruinvissen
NielsG
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 08:39 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Hoi iedereen, Nieuw lid gezocht. Door de inactiviteit van McCamel heb ik van ZTAO 2 Vrouwelijke Brilbruinvissen ontvangen, nu ben ik de enige met deze dieren. Heeft iemand hier interesse in om ook mee te doen in dit Fokprogramma?? Quote (De Eisen )
5/6 deel van het verblijf moet water zijn. Niet meer en niet minder. - Beplanting voor beschutting, realisme en een goede uitstraling. - Elk biome is toegestaan, behalve woestijn, kreupelhout en tropisch regenwoud
Bericht Hoi iedereen, Nieuw lid gezocht. Door de inactiviteit van McCamel heb ik van ZTAO 2 Vrouwelijke Brilbruinvissen ontvangen, nu ben ik de enige met deze dieren. Heeft iemand hier interesse in om ook mee te doen in dit Fokprogramma?? Quote (De Eisen )
5/6 deel van het verblijf moet water zijn. Niet meer en niet minder. - Beplanting voor beschutting, realisme en een goede uitstraling. - Elk biome is toegestaan, behalve woestijn, kreupelhout en tropisch regenwoud
Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 08:39
evi111
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 08:41 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Kassa Medewerker
het lijkt mij wel wat ik ga toch een kust gedeelte maken
Bericht veranderd door: evi111 - Zaterdag, 13 Okt 2012, 09:37
Bericht het lijkt mij wel wat ik ga toch een kust gedeelte maken Bericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 08:41
timo13
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 09:28 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Zou leuk passen in het nieuw geplande nieuw-Zeeland deel, alleen kan dit nog wel even op zich laten wachten
Bericht Zou leuk passen in het nieuw geplande nieuw-Zeeland deel, alleen kan dit nog wel even op zich laten wachten Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 09:28
Jens26
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 10:19 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
Ik zou er wel in kunnen als ik tijd heb kan ik dit weekend nog een verblijf showen?
.
Bericht Ik zou er wel in kunnen als ik tijd heb kan ik dit weekend nog een verblijf showen? Bericht getypt door - Jens26 Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 10:19
NielsG
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 10:46 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (Jens26 )
Ik zou er wel in kunnen als ik tijd heb kan ik dit weekend nog een verblijf showen?
Ja, als je een plan voor het verblijf hebt of al het hele verblijf zelf hebt zou ik die graag willen zien hier/via PB. ;-)
Bericht Quote (Jens26 )
Ja, als je een plan voor het verblijf hebt of al het hele verblijf zelf hebt zou ik die graag willen zien hier/via PB. ;-)Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 10:46
Jens26
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 13:09 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
Ik zal er nu ana beginnen en je krijgt ten laatste het morgen te zien. Maar ik denk dat het vandaag wel lukt en moet er onder en boven zicht zijn ?
.
Bericht Ik zal er nu ana beginnen en je krijgt ten laatste het morgen te zien. Maar ik denk dat het vandaag wel lukt en moet er onder en boven zicht zijn ? Bericht getypt door - Jens26 Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 13:09
evi111
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 16:46 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 4
Kassa Medewerker
ik ga mijne showen want ik wil deze dieren wel super graag voor de ocheanium het eerste zicht en nog een van de anderen kant en het overzicht waarom zit er een plato in het midden nou ik heb gehoord dat bruin vissen best wel snel iets hebben en daarom dat plato verzorgers kunnen ze zo goed in de gaten houden en aangezien de dieren nogal speels zijn is het meschien wel is leuk voor de bezoekers om een klein showtje weg tegeven de dieren kunnen gewoon onder de brug door zwemmen
Bericht veranderd door: evi111 - Zaterdag, 13 Okt 2012, 16:46
Bericht ik ga mijne showen want ik wil deze dieren wel super graag voor de ocheanium het eerste zicht en nog een van de anderen kant en het overzicht waarom zit er een plato in het midden nou ik heb gehoord dat bruin vissen best wel snel iets hebben en daarom dat plato verzorgers kunnen ze zo goed in de gaten houden en aangezien de dieren nogal speels zijn is het meschien wel is leuk voor de bezoekers om een klein showtje weg tegeven de dieren kunnen gewoon onder de brug door zwemmen Bericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 16:46
NielsG
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 17:33 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Leuk dat je jouw verblijf al hebt gepost! Ik zal gaan kiezen op de volgende punten: Of je al een keer in een fokprogramma hebt deelgenomen en wat je daar hebt gedaan. Je manier van bouwen van verblijven. Of je al de behorende reputatie hebt: Reputatie 2! (Optioneel:) Als je al een verblijf/plan hebt geshowd hoe dat er uit ziet. Ik zal waarschijnlijk morgen/maandag gaan kiezen.
Bericht Leuk dat je jouw verblijf al hebt gepost! Ik zal gaan kiezen op de volgende punten: Of je al een keer in een fokprogramma hebt deelgenomen en wat je daar hebt gedaan. Je manier van bouwen van verblijven. Of je al de behorende reputatie hebt: Reputatie 2! (Optioneel:) Als je al een verblijf/plan hebt geshowd hoe dat er uit ziet. Ik zal waarschijnlijk morgen/maandag gaan kiezen. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 17:33
Jens26
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 18:16 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
Oke want ik ga mijn verblijf vandaag of morgen ten laatste posten oke?
.
Bericht Oke want ik ga mijn verblijf vandaag of morgen ten laatste posten oke? Bericht getypt door - Jens26 Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 18:16
NielsG
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 18:17 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Jens26 , Tuurlijk. dat is goed.
Bericht @ Jens26 , Tuurlijk. dat is goed. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 18:17