ik krijg binnenkort een koppeltje panda's van jeweetwelwie dus ik vroeg me af wie ze hadden ik weet het volgende
boerroel545 1xv - 1xm [binnenkort]
jeweetwelwie 1xm - 1xv
jeroen-krokofreak 1xv - 1xm
de eisen voor het verblijf:
- De panda moet de gedachte hebben in zijn natuurlijk leefgebied te leven (vb. natuurlijke afscheiding) - Er moeten bamboe planten groeien in het verblijf - Ze moeten voldoende eten hebben - Er moet minimaal 1 paartje aanwezig zijn in het verblijf - De mannetjes moeten van de vrouwtjes gescheiden kunnen worden - Ze moeten minimaal 1 binnenverblijf hebben, waar de bezoekers hun niet kunnen zien.
ook hoor ik het graag als je panda's hebt voor mischien een nieuw fp
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ boerroel545, Ookal heb ik ze niet zou ik er graag bij willen dus zou ik dan van 1 van jullie 2 reuzen panda's kunnen krijgen ? Het zou een perfecte toevoeging zijn voor in 1 van mn dierentuinen en ik onderhoud ze goed en aangezien ze erg bedreigd zijn zal het handig zijn als meerdere dierentuinen een fokprogramma hebben van de reuzen panda. Want verder heeft niemand Reuzenpanda's, ik hoor het wel wat jullie ervan vinden
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik hoor ook graag bij het fokprogramma, ja. Ik ben het eens met de eisen, maar ik vind zelf niet dat ze persee gescheiden moeten worden. (Misschien heeft iemand hier nog wat op toe te voegen?) De 2 soorten voedsel is mij iets wat te overdreven, maar daarmee kan ik mee leven als dit een eis wordt.
Added (23 Okt 2012, 18:04) --------------------------------------------- Ik hoor ook graag bij het fokprogramma, ja. Ik ben het eens met de eisen, maar ik vind zelf niet dat ze persee gescheiden moeten worden. (Misschien heeft iemand hier nog wat op toe te voegen?) De 2 soorten voedsel is mij iets wat te overdreven, maar daarmee kan ik mee leven als dit een eis wordt.
@ Jeroen-krokofreak, oke mooi nu nog wachten totdat ik een koppeltje heb van @ jeweetwelwie en of zij er mee eens is met de eisen en kan ik het aanvragen tenminste als jullie het ermee eens zijn dat ik de verantwoordlijke wordt want ik vind het helemaal niet erg als een van jullie het woord
@ boerroel545, Ik ben het niet eens met het volgende bericht van jou:
Quote (boerroel545)
wat vinden jullie van deze eisen - een binnenverblijf waar niemand ze kan zien - manntjes moeten van de vrouwtjes gescheiden kunnen worden - 15 bamboe planten - 5 planten - 4 bomen - 2 soorten voedsel gr. roel
Ik wil mij namelijk niet vast pinnen op het aantal planten. En als je 15 bamboe planten hebt, dan voldoe je toch gelijk aan die eis van 5 planten?? De eisen van het binnenverblijf en het gescheiden leven vind ik wel goed. 2 soorten voedsel kan, maar hoeft van mij niet perse.
@ boerroel545, Wat vind je van de volgende eisen: - De panda moet de gedachte hebben in zijn natuurlijk leefgebied te leven (vb. natuurlijke afscheiding) - Er moeten bamboe planten groeien in het verblijf - Ze moeten voldoende eten hebben - Er moet minimaal 1 paartje aanwezig zijn in het verblijf - De mannetjes moeten van de vrouwtjes gescheiden kunnen worden - Ze moeten minimaal 1 binnenverblijf hebben, waar de bezoekers hun niet kunnen zien.