ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Wie heeft momenteel deze diersoort in zijn dierentuin? Momenteel weet ik nog maar één iemand anders (van wie ik ze leen) dat ze er zijn. Graag zou ik willen weten of er meer rondzwemmen in de dierentuinen van de ZTAO-leden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Oké, ik dacht aan de volgende eisen: - Een quarantaine verblijf aangrenzend aan het hoofdverblijf voor zieke/verzwakte dieren - Minimaal 2 kunstverrijkingsobjecten (bv. schelpen) - Minimaal 5 levende aasvissen - Minimaal 1 koppeltje in het bezit hebben
Datum: Donderdag, 22 Nov 2012, 08:11 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Oké, ik dacht aan de volgende eisen: - Een quarantaine verblijf aangrenzend aan het hoofdverblijf voor zieke/verzwakte dieren - Minimaal 2 kunstverrijkingsobjecten (bv. schelpen) - Minimaal 5 levende aasvissen - Minimaal 1 koppeltje in het bezit hebben
Ben jij het daarmee eens?
Met sommige eisen ben ik het niet zo eens, :
- Levende aasvissen hoeft niet want die zijn toch binnen 5 minuten al opgegeten. - 1 koppel hoeft ook niet persee want in de natuur zijn ze ook meestal alleen
Verder zou ik deze eisen er noch bij willen :
- Ruim verblijf zodat de witte haai genoeg zwemruimte heeft. - Niet met andere dieren in een verblijf alleen de witte haaien - Minimaal 2 waterfilters voor schoon en helder water - Minimaal 2 observatie punten