Waar kan ik het beluisteren? De radio is op dit moment alleen nog maar online te beluisteren. Dat kan door --> hier <-- te klikken. Misschien wordt deze radio nog wel uitgebreid en kan je het later via je eigen radio beluisteren, maar zo ver is het nog niet.
Wie zijn de DJ’s? Op dit moment zijn er drie DJ’s bij ZTSF.fm twee daarvan kennen jullie waarschijnlijk wel, dit zijn namelijk Raymondhoek en Erry2000. Verder helpt de vriendin van Raymond ook af en toe met het draaien van plaatjes. We zullen ze hier allemaal aan jullie voorstellen.
Erry2000: Naam: Errol Leeftijd: 18 jaar Functie op het ZTSF: Technisch Beheerder DJ bij de ZTSF Radio geworden, omdat:
Raymondhoek Naam: Raymond Leeftijd: 19 jaar Functie op het ZTSF: Admin DJ bij de ZTSF Radio geworden, omdat: ik het heb opgezet en het altijd wel leuk vond om muziek te draaien, voor anderen of voor mezelf.
Vriendin van Raymond Naam: Melanie Leeftijd: 18 jaar Functie op het ZTSF: DJ bij de ZTSF Radio DJ bij de ZTSF Radio geworden, omdat: twee DJ’s soms niet genoeg is, daarom help ik de twee jongens af en toe.
Waar kan ik mijn vragen over de radio stellen? Mocht je nog extra vragen hebben, dan kan je altijd een PB sturen naar ons.
ZTSF.fm Laat in het topic je mening achter over ZTSF.fm