Musicals zijn bekend in de tegenwoordige samenleving. Elke dag kan je er wel eentje bezoeken. Een paar weken geleden kwam er een aanvraag voor de musical Kruimeltje, ook is die van Soldaat van Oranje al langs gekomen. Vermeldt hier of jij het leuk vind als er een musical avond komt, en onderbouw graag je antwoorden!
ZTSF.fm Laat in het topic je mening achter over ZTSF.fm
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ja, ik vind van wel! Aangezien ik erg van musicals hou, en als ik er héén ben geweest, ik dan ook dat liedje lang in m'n hoofd houd. Maar ik vind het dus één goed idee, omdat ik dit niet vaak zie! Doorzetten dus!
Niels
BTW, ik heb gestemd voor 'Ja, ik heb een specifieke voorkeur voor bepaalde musicals'. Dat is nu bijv. Kruimeltje.
Ik heb ook gestemt, Ik ga heel graag naar musicals en luister deze ook vaak Mijn lievelingsdingen zijn: kruimeltje, soldaat van oranje, tarzan en annie.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja ik ook, we hebben laatst die van Danny de Munk gezien op televisie en Annie is altijd leuk. Ik heb diverse muusicals gezien zoals Elisabeth, die vond ik prachtig, als je daar naar toe luistert, welke taal ook het liedje blijft hetzelfde!!! En ik heb de musical Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer. Die heb ik ook gezien. Sommige liedjes die blijven inderdaad hangen!!! Ja, dus het idee spreekt mij zeer aan!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ dinojos, Bedankt voor je reactie. De lion king hebben wij op dit moment helaas niet in ons bezit. Indien je beschikt over deze liedjes, zou je deze dan kunnen mailen naar Raymond Hoek
@ Laraatje2008, Van danny de munk beschikken we over ciske de rat, ook annie en hamelen is in ons bezit, maar van Elisabeth hebben we ook nog niet in ons bezit. Zou jij deze net zoals joshua eventueel kunnen mailen naar Raymond Hoek
@ Jeweetwelwie, & @ NielsGuchelaar, Bedankt voor jullie reactie. De musicals die jullie noemen hebben wij al in ons bezit!
@ Iedereen , Zo te zien is er wel interesse in een musicalavond Er zal snel meer informatie komen.
ZTSF.fm Laat in het topic je mening achter over ZTSF.fm
De Uitslag 1. - Ja, ik heb een specifieke voorkeur voor bepaalde musicals [ 4 ] [36.36%] 2. - Ja, maakt mij niet uit wat. Het idee is al top! [ 6 ] [54.55%] 3. - Nee [ 0 ] [0.00%] 4. - Maakt mij niet uit [ 1 ] [9.09%]
Stem --> HIER <-- welke dag jou het beste uit komt! Laat in het topic je mening achter over ZTSF.fm