Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Maak het of Kraak het (Dierentuin idee versie)
Laraatje2008
Datum: Zondag, 03 Feb 2013, 23:01 | Bericht # 61   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Maak het (dus doe het)
Het Papagaaienpark is niet winstgevend en is verloederd!! Maar het moet wel een papagaaienpark blijven!!!

Eventueel nieuwe dieren in Dierenrijk Nuenen?

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMaak het (dus doe het)
Het Papagaaienpark is niet winstgevend en is verloederd!! Maar het moet wel een papagaaienpark blijven!!!

Eventueel nieuwe dieren in Dierenrijk Nuenen?

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 03 Feb 2013 om 23:01
Svenyboy04
Datum: Zaterdag, 06 Apr 2013, 15:27 | Bericht # 62   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Verzorger

Het gorilla verblijf Ouwenhands dierenpark.

Maakt het of kraak het

( is geopend op 28-04-13 )

Brullende Leeuwen
BerichtHet gorilla verblijf Ouwenhands dierenpark.

Maakt het of kraak het

( is geopend op 28-04-13 )

Bericht getypt door - Svenyboy04
Toegevoegd op 06 Apr 2013 om 15:27
legoman12324
Datum: Zaterdag, 06 Apr 2013, 15:51 | Bericht # 63   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

maak het leuk zoon nieuw verblijf voor deze mooie dieren maar de locatie vind ik niet handig
want net als vele verblijven is dit tegen over een verblijf van dieren die in een niet in het zelfde bio systeem leven
zoals de ijsberen het geval is maar ja.

nieuwe stelling

gemeente Emmen moet meer geld geven voor verhuizing van dierenpark Emmen
naar de locatie es buiten het centrum

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtmaak het leuk zoon nieuw verblijf voor deze mooie dieren maar de locatie vind ik niet handig
want net als vele verblijven is dit tegen over een verblijf van dieren die in een niet in het zelfde bio systeem leven
zoals de ijsberen het geval is maar ja.

nieuwe stelling

gemeente Emmen moet meer geld geven voor verhuizing van dierenpark Emmen
naar de locatie es buiten het centrum

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 06 Apr 2013 om 15:51
timo13
Datum: Zaterdag, 06 Apr 2013, 18:48 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Kraak het. Ik denk dat het niet verstandig is om als gemeente er meer subsidie in te stoppen... Dat is in deze tijden denk ik wel nodig voor andere dingen.
Ook is het beter dat Dierenpark Emmen gewoon beter op hun geld gaan letten want ze waren pas bijna failliet. Als je er dan steeds geld in gaat stoppen komt dat nooit goed.

Nieuwe stelling:

Burgers' zoo hoopt in 2017 of 2018 een nieuw project (biosysteem als bush, desert, ocean enzo) te gaan openen!

BerichtKraak het. Ik denk dat het niet verstandig is om als gemeente er meer subsidie in te stoppen... Dat is in deze tijden denk ik wel nodig voor andere dingen.
Ook is het beter dat Dierenpark Emmen gewoon beter op hun geld gaan letten want ze waren pas bijna failliet. Als je er dan steeds geld in gaat stoppen komt dat nooit goed.

Nieuwe stelling:

Burgers' zoo hoopt in 2017 of 2018 een nieuw project (biosysteem als bush, desert, ocean enzo) te gaan openen!

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 06 Apr 2013 om 18:48
boerroel545
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 15:08 | Bericht # 65   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ timo13, ik zeg maak het ik ben al een tijdje niet in burgers geweest [ik ga denk ik in de mei vakantie]
het zou leuk zijn als ze iets van een berggebied maken met sneeuwluipaarden en schroefhoorngeiten en allemaal andere diersoorten  ;)

Bericht@ timo13, ik zeg maak het ik ben al een tijdje niet in burgers geweest [ik ga denk ik in de mei vakantie]
het zou leuk zijn als ze iets van een berggebied maken met sneeuwluipaarden en schroefhoorngeiten en allemaal andere diersoorten  ;)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 15:08
legoman12324
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 16:05 | Bericht # 66   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ timo13, maak het ik ben zelf nog nooit in burgers geweest maar via drukte in de dierentuin
zag ik dat het een mooie dierentuin is dus echt wel maak het

nieuwe stelling

burgers zoo moet eigenlijk de twee oude olifant dames pinky en rupa weg doen en misschien de Afrikaanse olifant nemen
of nieuwe Aziatische olifanten nemen want deze dames van nu zijn echt al op leeftijd en wat ze zegen met de leeftijd komen de gebreken
want in het seizoen zag je dat olifant rupa last had met plassen, verder is het verblijf heel mooi en met een beetje verbouwing is kan er ook een stier worden gehuisvest

Bericht@ timo13, maak het ik ben zelf nog nooit in burgers geweest maar via drukte in de dierentuin
zag ik dat het een mooie dierentuin is dus echt wel maak het

nieuwe stelling

burgers zoo moet eigenlijk de twee oude olifant dames pinky en rupa weg doen en misschien de Afrikaanse olifant nemen
of nieuwe Aziatische olifanten nemen want deze dames van nu zijn echt al op leeftijd en wat ze zegen met de leeftijd komen de gebreken
want in het seizoen zag je dat olifant rupa last had met plassen, verder is het verblijf heel mooi en met een beetje verbouwing is kan er ook een stier worden gehuisvest

Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 16:05
timo13
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 18:10 | Bericht # 67   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ legoman12324, Hmm nja ik vind het perk zelf een beetje klein voor een familie groep... Op tv lijkt het misschien wel groot maar het is een redelijk verblijf.
En burgers' is eigenlijk gewoon een opvang voor onbruikbare vrouwtjes en die hebben ze nou ook eenmaal nodig.

Afrikaanse olifanten zou heel leuk zijn maar dan wel op Burgers' safari. De safari zou sowieso wel een nieuwe indeling enzo kunnen krijgen en meer diersoorten erin huisvesten die 
nu op andere plekken zitten (stokstaartje, dwergnijlpaard, duikers enzovoorts) dan kan je van het oude gedeelte zoo (waar nu die dieren staan) een nieuw ecodisplay maken als ze niet te gehecht zijn aan de historie van het oude deel

Nieuwe stelling:

Aqua Zoo is bezig met een gibbon-eiland geloof ik.

Bericht@ legoman12324, Hmm nja ik vind het perk zelf een beetje klein voor een familie groep... Op tv lijkt het misschien wel groot maar het is een redelijk verblijf.
En burgers' is eigenlijk gewoon een opvang voor onbruikbare vrouwtjes en die hebben ze nou ook eenmaal nodig.

Afrikaanse olifanten zou heel leuk zijn maar dan wel op Burgers' safari. De safari zou sowieso wel een nieuwe indeling enzo kunnen krijgen en meer diersoorten erin huisvesten die 
nu op andere plekken zitten (stokstaartje, dwergnijlpaard, duikers enzovoorts) dan kan je van het oude gedeelte zoo (waar nu die dieren staan) een nieuw ecodisplay maken als ze niet te gehecht zijn aan de historie van het oude deel

Nieuwe stelling:

Aqua Zoo is bezig met een gibbon-eiland geloof ik.

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 18:10
rymafra
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 13:54 | Bericht # 68   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Altijd Leuk!

Het is en keten met Overloon en i Overloon is het erg mooi.

Stelling:

Burgers zoo heeft voor deIngang een standbeeld ter ere van hun 100jare jubileum.
http://www.burgerszoo.nl/nieuws/onthulling-metershoog-kunstwerk/

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
BerichtAltijd Leuk!

Het is en keten met Overloon en i Overloon is het erg mooi.

Stelling:

Burgers zoo heeft voor deIngang een standbeeld ter ere van hun 100jare jubileum.
http://www.burgerszoo.nl/nieuws/onthulling-metershoog-kunstwerk/

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 13:54
legoman12324
Datum: Maandag, 15 Apr 2013, 22:17 | Bericht # 69   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

maak het: leuk standbeeld maar ik kan alleen niet de lamp verklaren
waarom die er staat is voor mij een ?????

nieuwe stelling:

diergaarde blijdorp moet met de renovaties het deel Europa verwijderen
en er een deel Australië of meer Afrika van maken

Berichtmaak het: leuk standbeeld maar ik kan alleen niet de lamp verklaren
waarom die er staat is voor mij een ?????

nieuwe stelling:

diergaarde blijdorp moet met de renovaties het deel Europa verwijderen
en er een deel Australië of meer Afrika van maken

Toegevoegd op 15 Apr 2013 om 22:17
rymafra
Datum: Dinsdag, 16 Apr 2013, 15:08 | Bericht # 70   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ik vind eerst dat ze beter moeten ordenen want sommige dieren zitten niet bij hum gebied, maar inderdaad zou ik groter AFRIKA doen

Dus maak het

Stelling: Okapi's in Beekse Bergen

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
BerichtIk vind eerst dat ze beter moeten ordenen want sommige dieren zitten niet bij hum gebied, maar inderdaad zou ik groter AFRIKA doen

Dus maak het

Stelling: Okapi's in Beekse Bergen

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 16 Apr 2013 om 15:08
Search:

Hosted by uCoz