maak het leuk zoon nieuw verblijf voor deze mooie dieren maar de locatie vind ik niet handig want net als vele verblijven is dit tegen over een verblijf van dieren die in een niet in het zelfde bio systeem leven zoals de ijsberen het geval is maar ja.
nieuwe stelling
gemeente Emmen moet meer geld geven voor verhuizing van dierenpark Emmen naar de locatie es buiten het centrum een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Kraak het. Ik denk dat het niet verstandig is om als gemeente er meer subsidie in te stoppen... Dat is in deze tijden denk ik wel nodig voor andere dingen. Ook is het beter dat Dierenpark Emmen gewoon beter op hun geld gaan letten want ze waren pas bijna failliet. Als je er dan steeds geld in gaat stoppen komt dat nooit goed.
Nieuwe stelling:
Burgers' zoo hoopt in 2017 of 2018 een nieuw project (biosysteem als bush, desert, ocean enzo) te gaan openen!
@ timo13, ik zeg maak het ik ben al een tijdje niet in burgers geweest [ik ga denk ik in de mei vakantie] het zou leuk zijn als ze iets van een berggebied maken met sneeuwluipaarden en schroefhoorngeiten en allemaal andere diersoorten
@ timo13, maak het ik ben zelf nog nooit in burgers geweest maar via drukte in de dierentuin zag ik dat het een mooie dierentuin is dus echt wel maak het
nieuwe stelling
burgers zoo moet eigenlijk de twee oude olifant dames pinky en rupa weg doen en misschien de Afrikaanse olifant nemen of nieuwe Aziatische olifanten nemen want deze dames van nu zijn echt al op leeftijd en wat ze zegen met de leeftijd komen de gebreken want in het seizoen zag je dat olifant rupa last had met plassen, verder is het verblijf heel mooi en met een beetje verbouwing is kan er ook een stier worden gehuisvest een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ legoman12324, Hmm nja ik vind het perk zelf een beetje klein voor een familie groep... Op tv lijkt het misschien wel groot maar het is een redelijk verblijf. En burgers' is eigenlijk gewoon een opvang voor onbruikbare vrouwtjes en die hebben ze nou ook eenmaal nodig.
Afrikaanse olifanten zou heel leuk zijn maar dan wel op Burgers' safari. De safari zou sowieso wel een nieuwe indeling enzo kunnen krijgen en meer diersoorten erin huisvesten die nu op andere plekken zitten (stokstaartje, dwergnijlpaard, duikers enzovoorts) dan kan je van het oude gedeelte zoo (waar nu die dieren staan) een nieuw ecodisplay maken als ze niet te gehecht zijn aan de historie van het oude deel
Nieuwe stelling:
Aqua Zoo is bezig met een gibbon-eiland geloof ik.
maak het: leuk standbeeld maar ik kan alleen niet de lamp verklaren waarom die er staat is voor mij een ?????
nieuwe stelling:
diergaarde blijdorp moet met de renovaties het deel Europa verwijderen en er een deel Australië of meer Afrika van maken een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER