ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ dennis11, kraak het.. hier heb ik dubbele gevoelens bij... het is natuurlijk wel een publiekstrekker maarja dierenrijk was eigenlijk een eurazie zoo of ze moeten aziatische leeuwen krijgen maar dat denk ik niet... dus mochten het afrikaanse leeuwen worden die niet echt bijzonder zijn ofzo zeg ik kraak het als "normale bezoeker" die 1x in het jaar naar een zoo gaat zeg ik: maak het
@ dennis11, nog even op dat leeuwen in dierenrijk kraak het wand dierenrijk lijkt wel een opvang voorbeeld 1 olifant bulllen shibu (uit blijdorp) en tan myan en kaun kau (uit emmen) voorbeeld 2 siberische tijgers laslo en laila (uit dierenpark amesfoort) en voorbeeld 3 de drie ijsbeeren (uit ouwhands dierenpark) een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ timo13, nou ik zeg ook niet dat dierenrijk een opvang is maar het lijkt wel zo' 45% procent van de dieren komen uit een andere dierentuin waar ze uit weg moesten een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
4
Onderdirecteur
@ legoman12324, dat valt echt reuze mee maarja waarom is het dan een opvang?? alle zoo's krijgen dieren die overbodig zijn hoor dus dan is elke zoo volgens jou een opvang?
4
Onderdirecteur
Oke dan niet jonge, kweet niet of je het weet maar er bestaat zoiets als het EAZA En ook de olifanten moeten ergens naartoe als ze niet fokken of niet meer in de groep kunnen (Dit doet burgers zoo ook, alleen dan met vrouwlijke olifanten) Maar om dierenrijk dan een opvang te noemen is overdreven, zo maak je een verkeerd beeld Bij deze dierentuin En waarom zouden ze dan geen leeuwen kunnen krijgen, ook al zoeits...!
Maar ik vind je stelling maak het, want zie graag nieuwe beren daar, maar ze gaan volgens Mij hooguit wat beplanting doen en zand verplaatsen..
Nieuwe stelling: nieuw lynxen verblijf/aanpassing ingang GaiaZoo
@ timo13, ik heb er nog een ding over te zegen ik zeg niet dat het erg is wan die dieren moeten ook ergen heen maar dan zou het leuk zijn als er ook jonge dieren van komen dat er een nieuw mannetje/vrouwtje zou komen en veder even goede vriende
en op je steling leuk ben nog nooi naar gaiazoo geweest maar leuk voor de dieren een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Woensdag, 29 Feb 2012, 20:38 | Bericht # 20
4
Onderdirecteur
@ legoman12324, nou ze hadden deze winter volgens mij al een ijsbeertje verwacht, maar niet gekomen maar je moet het allemaal niet verkeerd opvatten hoor maar dalijk gaan mensen die er nog nooit zijn geweest denken dat het echt een opvang is
Nieuwe stelling:
renovatie aziehuis blijdorp
Bericht veranderd door: timo13 - Woensdag, 29 Feb 2012, 20:40