Datum: Woensdag, 29 Feb 2012, 21:59 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Nouw ik denk daar twee dingen over
1 maakt het is leuk voor de stokstaartjes en leuk voor de bezoeker
Maar kraak het:
Het andere verblijf staat dan best wel leeg vindt ik zelf omdat namelijk de stekelvarkens best lui zijn
Nieuwe verbouwing: het is misschien al gebeurt maar een savanne uitbreiding bij artis ( ouwe giraffen verblijf toevoegen aan het nieuwe savanne gedeelt ) Brullende Leeuwen
Maak het: dit lijkt mij wel leuk, de stekelvarkens zijn gewoon lui Kraak het: de baby leeuwtjes zijn naar buiten gegaan Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
kraak het lelijk verblijf niet veilig voor de dieren nieuwe stelling in de rivierahal in blijdorp moeten de dwergnijlpaarden de buuren worden van de zwate neushoorns maak hetofkraak het een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
maak het: zet zijn wel zelfde soort dieren dus lijkt me wel leuk.. Drie ijsbeergeneraties herenigd in Ouwehands Dierenpark Maak het of kraak het Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
maak het ouwehand dierenpark heeft een mooi verblijf en een zeer goed ijsbeer foker
nieuwe stelling artis wil uitbrijden maar ten kosten van de roofdierengalley dat de reptielen gaat huisvesten voor meer info ga naar deze site http://www.zoosite.nl/site/zoo/ned/artis/toekomst maak hetofkraak het een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Woensdag, 23 Mei 2012, 21:06
Maak het Vroeger ging ik altijd naar blijdorp voor die kleine speeltuin bij het spoor. Nee dat is niet de touwbrug, maar met die allerlei kleine dingen (voor de mensen die het nog kennen). Hopelijk komt er nu weer een nieuwe en dan zo'n leuke. Jammer dat die weg ging.
Nieuwe stelling: De Klim Alles-route in Dierenpark Amersfoort. Deze route biedt een unieke mogelijkheid om de dieren eens op een heel andere manier te bekijken.