Bij deze game is het de bedoeling dat je van de laatst geplaatste foto raad, in welke dierentuin deze gemaakt is. Doe je dit als eerste mag jij de volgende foto plaatsen. Wordt dit niet binnen 10 dagen geraden of plaatst de winnaar niets, mag je gewoon een nieuwe plaatsen, om te voorkomen dat we blijven hangen in één moeilijke foto. Maar om misverstanden te voorkomen zijn hier wat regels:
- Er moet IETS herkenbaars op staan, dus geen foto van wat kiezelstenen of zo. Maar maak het niet te makkelijk! - De foto moet uit een officieel erkende dierentuin zijn, dus met een dierentuinvergunning. Je vind ze op de zoosite. - Je mag per post maar één foto plaatsen. - Per foto mag je één tip plaatsen. - Alleen zoo's uit de Benelux mogen geplaatst worden. - Geen van de in dit topic geplaatste foto's mogen zonder toestemming van degene die de foto plaatste.
Ik zal aftrappen: Tip: Kijk goed naar de bewoner van deze volière. (20-4-2014) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Zondag, 04 Mei 2014, 11:24
ZooZa, Gefeliciteerd! Het is de hokko-volière in het vogel-gedeelte. Nu mag jij een foto plaatsen! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
De foto is toch nog maar iets meer dan een half jaar geleden gemaakt. Tijdens het 100-jarige jubileum. Maar hij is toch geraden!
Added (28 Apr 2014, 18:50) --------------------------------------------- Oké, ik heb met Zooza contact opgenomen en die kan nu geen foto plaatsen dus zal ik er maar weer eentje geven:
Tip: Moet ik hier nog een tip voor geven?
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!