Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Bultrug Johannes is dood
Terdo
Datum: Dinsdag, 18 Dec 2012, 09:02 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

@ OrcaFreak, Jou redenatie klopt grotendeels alleen van horen zeggen is Lenie juist niet fijn om mee samen te werken.

Ze twitterde ook dat Naturalis al bezig was met snijden zondag en dat ze 30 zeehondjes zag liggen toe te kijken bij het gif..
Een tweet later:

Sorry, Ik begrijp dat Naturalis pas morgen begint met het ontleden excuses

Nou dan kom je bij mij niet meer geloofwaardig over :p

Of dan de partij van de dieren. Zich er pas mee bemoeien als het dier al dood is...

Always look on the bright side of life!
Bericht@ OrcaFreak, Jou redenatie klopt grotendeels alleen van horen zeggen is Lenie juist niet fijn om mee samen te werken.

Ze twitterde ook dat Naturalis al bezig was met snijden zondag en dat ze 30 zeehondjes zag liggen toe te kijken bij het gif..
Een tweet later:

Sorry, Ik begrijp dat Naturalis pas morgen begint met het ontleden excuses

Nou dan kom je bij mij niet meer geloofwaardig over :p

Of dan de partij van de dieren. Zich er pas mee bemoeien als het dier al dood is...

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 18 Dec 2012 om 09:02
OrcaFreak
Datum: Dinsdag, 18 Dec 2012, 09:55 | Bericht # 12   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

@ Terdo: Wat je zegt is niet helemaal verkeerd. Veel mensen denken zo over Lenie. Ik in het begin ook. Maar na een stage te hebben gelopen in de zeehondencrèche heb ik die mening toch moeten herzien. Om mee samen te werken valt ze reuze goed mee, maar je moet haar mening respecteren en ze dult niet echt tegenspraak. (maar dat geldt voor zoveel mensen, dat het niet echt een probleem vormt)

Groetjes

Bericht@ Terdo: Wat je zegt is niet helemaal verkeerd. Veel mensen denken zo over Lenie. Ik in het begin ook. Maar na een stage te hebben gelopen in de zeehondencrèche heb ik die mening toch moeten herzien. Om mee samen te werken valt ze reuze goed mee, maar je moet haar mening respecteren en ze dult niet echt tegenspraak. (maar dat geldt voor zoveel mensen, dat het niet echt een probleem vormt)

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 18 Dec 2012 om 09:55
timo13
Datum: Dinsdag, 18 Dec 2012, 20:53 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Nou vindt Lenie meestal toch wel doorslaan, ook bij dit onderderwerp zat ze naar mijn menig volledig mis

BerichtNou vindt Lenie meestal toch wel doorslaan, ook bij dit onderderwerp zat ze naar mijn menig volledig mis

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 18 Dec 2012 om 20:53
Mark_23
Datum: Donderdag, 20 Dec 2012, 21:50 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

@ timo13, Ja, maar ik ben het wel voor een deel mee eens. We hebben niet alles gedaan wat we konden doen. Zo'n beest is zeldzaam en ik vind het jammer dat Johannes het niet gered heeft. Maar er wordt ook wel een beetje overdreven in sommige opzichten. Er waren ook mensen van plan een stille tocht te houden. 't Is jammer van zo'n beest maar dit is toch wel overdreven (vind ik). Er waren uiteindelijk maar 5 mensen bij de stille tocht.

Groetjes Mark ;)
Bericht@ timo13, Ja, maar ik ben het wel voor een deel mee eens. We hebben niet alles gedaan wat we konden doen. Zo'n beest is zeldzaam en ik vind het jammer dat Johannes het niet gered heeft. Maar er wordt ook wel een beetje overdreven in sommige opzichten. Er waren ook mensen van plan een stille tocht te houden. 't Is jammer van zo'n beest maar dit is toch wel overdreven (vind ik). Er waren uiteindelijk maar 5 mensen bij de stille tocht.

Groetjes Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 20 Dec 2012 om 21:50
legoman12324
Datum: Donderdag, 20 Dec 2012, 22:07 | Bericht # 15   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ Mark_23, jij zegt dat ze niet alles hebben geprobeerd maar dat is niet helemaal waar
wand om het dier te kunnen redden moest het die los getroken worden en dat leverd stres bij het dier op
en dat is juist niet goed voor het dier

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht@ Mark_23, jij zegt dat ze niet alles hebben geprobeerd maar dat is niet helemaal waar
wand om het dier te kunnen redden moest het die los getroken worden en dat leverd stres bij het dier op
en dat is juist niet goed voor het dier

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 20 Dec 2012 om 22:07
Mark_23
Datum: Donderdag, 20 Dec 2012, 22:45 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

@ legoman12324, Dat levert idd wel stres op, maar dat is beter dan het dood te laten gaan. En wat ze niet hebben gedaan is bijvoorbeeld zand wegzuigen of water opgespoten. Maar ik heb ook gezien gehoord (op youtube en de krant) dat er niet alles is gedaan. Ik zeg niet dat er niet genoeg is gedaan, maar gewoon niet àlles.

Groetjes Mark ;)
Bericht@ legoman12324, Dat levert idd wel stres op, maar dat is beter dan het dood te laten gaan. En wat ze niet hebben gedaan is bijvoorbeeld zand wegzuigen of water opgespoten. Maar ik heb ook gezien gehoord (op youtube en de krant) dat er niet alles is gedaan. Ik zeg niet dat er niet genoeg is gedaan, maar gewoon niet àlles.

Groetjes Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 20 Dec 2012 om 22:45
Terdo
Datum: Donderdag, 20 Dec 2012, 22:56 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

@ Mark_23, Het dier lag er al een aantal dagen. Hierdoor was het al zodanig afgezwakt dat al zouden ze het teruggekregen hebben ze hoogstwaarschijnlijk verdronken zou zijn.

En er zou dan een methode gebruikt moeten worden wat pijn bij het dier zou opleveren (trekken aan de staart ofzoiets). Water opspuiten kon niet het is een zee dus het water blijft er wel.

Zand komt zo weer terug en je moet wel een heel groot apparaat hebben om genoeg zand weg te zuigen. Zie dat daar maar eens snel te krijgen

Always look on the bright side of life!
Bericht@ Mark_23, Het dier lag er al een aantal dagen. Hierdoor was het al zodanig afgezwakt dat al zouden ze het teruggekregen hebben ze hoogstwaarschijnlijk verdronken zou zijn.

En er zou dan een methode gebruikt moeten worden wat pijn bij het dier zou opleveren (trekken aan de staart ofzoiets). Water opspuiten kon niet het is een zee dus het water blijft er wel.

Zand komt zo weer terug en je moet wel een heel groot apparaat hebben om genoeg zand weg te zuigen. Zie dat daar maar eens snel te krijgen

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 20 Dec 2012 om 22:56
timo13
Datum: Donderdag, 20 Dec 2012, 23:48 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ Mark_23, het dier is bij reddingspoging 1 al los gekomen maar zwom toen terug de zandbank op... En de razende bol (plek waar het dier lag) is een doolhof van kleine en grote zandbanken.

Dan is het wat mij betreft een kwestie van spuit erin... Jammer maar niks aan te doen.

Helaas zijn er nog meer reddingspogingen gebeurd wat voor het dier slecht was. Hij ging er niet op vooruit. En een groot probleem is dat als je water weghaalt dat het dier dan inzakt en z'n eigen ingewanden plet. Weet niet of dat ook het geval zou zijn geweest bij zand weghalen.

Er us wat mij betreft dus eigenlijk al teveel gedaan als je kijkt naar het welzijn van het dier.

Dit is niet echt n reactie naar jou ofzo maar gewoon mijn mening

Bericht@ Mark_23, het dier is bij reddingspoging 1 al los gekomen maar zwom toen terug de zandbank op... En de razende bol (plek waar het dier lag) is een doolhof van kleine en grote zandbanken.

Dan is het wat mij betreft een kwestie van spuit erin... Jammer maar niks aan te doen.

Helaas zijn er nog meer reddingspogingen gebeurd wat voor het dier slecht was. Hij ging er niet op vooruit. En een groot probleem is dat als je water weghaalt dat het dier dan inzakt en z'n eigen ingewanden plet. Weet niet of dat ook het geval zou zijn geweest bij zand weghalen.

Er us wat mij betreft dus eigenlijk al teveel gedaan als je kijkt naar het welzijn van het dier.

Dit is niet echt n reactie naar jou ofzo maar gewoon mijn mening

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 20 Dec 2012 om 23:48
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz