ZTAO: Contest!!
ZTAO-Opvang
Datum: Donderdag, 06 Jun 2013, 21:07 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Opvang
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 10
ZTAO-Opvang
Directeur
Hallo Allemaal, Na een tijd in-actief geweest te zijn, willen we de ZTAO-Opvang promoten. We willen dit doen aan de hand van een contest. Het idee is om een zo mooi mogelijk verblijf te maken in jouw ZTAO-Zoo voor een Chimpansee. In de lijst van de opvang zijn 2 Chimpansees beschikbaar. Deze zullen dan naar jouw zoo toegaan. Uiteindelijk zal de finalist gekozen worden door Jeweetwelwie & Raymondhoek. De contest loopt tot 24 juni. Dus je hebt 2,5 week de tijd. De regels: - Vragen en inzendingen worden in dit topic geplaatst. - De inzending mag uit maximaal 5 plaatjes bestaan. - Downloads gebruiken mag maar hoeft niet. - Het gebruik van paint of een ander bewerkingsprogramma mag alleen voor omlijstingen. - De inzending moet voor 24 juni 23.59 ingestuurd zijn. Inzendingen hierna zijn te laat. - Iedereen mag meedoen, behalve de jury - De winnaar wordt bepaalt door een jury (Jeweetwelwie & Raymondhoek) Over de regels, uitslagen en prijzen kan niet worden onderhandeld Groetjes, ZTAO-Opvang
Bericht Hallo Allemaal, Na een tijd in-actief geweest te zijn, willen we de ZTAO-Opvang promoten. We willen dit doen aan de hand van een contest. Het idee is om een zo mooi mogelijk verblijf te maken in jouw ZTAO-Zoo voor een Chimpansee. In de lijst van de opvang zijn 2 Chimpansees beschikbaar. Deze zullen dan naar jouw zoo toegaan. Uiteindelijk zal de finalist gekozen worden door Jeweetwelwie & Raymondhoek. De contest loopt tot 24 juni. Dus je hebt 2,5 week de tijd. De regels: - Vragen en inzendingen worden in dit topic geplaatst. - De inzending mag uit maximaal 5 plaatjes bestaan. - Downloads gebruiken mag maar hoeft niet. - Het gebruik van paint of een ander bewerkingsprogramma mag alleen voor omlijstingen. - De inzending moet voor 24 juni 23.59 ingestuurd zijn. Inzendingen hierna zijn te laat. - Iedereen mag meedoen, behalve de jury - De winnaar wordt bepaalt door een jury (Jeweetwelwie & Raymondhoek) Over de regels, uitslagen en prijzen kan niet worden onderhandeld Groetjes, ZTAO-Opvang Bericht getypt door - ZTAO-Opvang Toegevoegd op 06 Jun 2013 om 21:07
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 06 Jun 2013, 21:24 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
leuk idee ga medoen! maar wat is de prijs?? xD ( ik kan het ook over het hoofd gezien hebben maar volgens mij niet)
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht leuk idee ga medoen! maar wat is de prijs?? xD ( ik kan het ook over het hoofd gezien hebben maar volgens mij niet) Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 06 Jun 2013 om 21:24
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 06 Jun 2013, 21:29 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ Kit_Fisto , De prijs zijn twee Chimpansees als invulling voor het verblijf. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ Kit_Fisto , De prijs zijn twee Chimpansees als invulling voor het verblijf. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 06 Jun 2013 om 21:29
jeffrey
Datum: Donderdag, 06 Jun 2013, 21:30 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Even een vraagje: Wat als je nog niet de reputatie hebt voor Chimpansees? Mag je dan wel gewoon meedoen?
Always look on the bright side of life!
Bericht Even een vraagje: Wat als je nog niet de reputatie hebt voor Chimpansees? Mag je dan wel gewoon meedoen? Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 06 Jun 2013 om 21:30
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 06 Jun 2013, 21:41 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ jeffrey , Ja je mag de dieren dan wel krijgen, maar je mag er niet verder mee gaan handelen. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ jeffrey , Ja je mag de dieren dan wel krijgen, maar je mag er niet verder mee gaan handelen. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 06 Jun 2013 om 21:41
boerroel545
Datum: Donderdag, 06 Jun 2013, 22:36 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
ik heb ook nog een vraagje: als al chimpansee's hebt mag je dan ook nog meedoen?
Bericht ik heb ook nog een vraagje: als al chimpansee's hebt mag je dan ook nog meedoen? Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 06 Jun 2013 om 22:36
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 06 Jun 2013, 22:52 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ boerroel545 , Ja dit mag dan gewoon. Je krijgt dan een uitbreiding van je groep. We bekijken het verblijf op een aantal punten, dus als jij er al een hebt betekend niet gelijk dat je wint. Het is alleen makkelijk om het te showen. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ boerroel545 , Ja dit mag dan gewoon. Je krijgt dan een uitbreiding van je groep. We bekijken het verblijf op een aantal punten, dus als jij er al een hebt betekend niet gelijk dat je wint. Het is alleen makkelijk om het te showen. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 06 Jun 2013 om 22:52
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 07 Jun 2013, 19:56 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
ik denk dat ik wel een poging ga wagen als mijn aquarium af is (eentje die lukt(heel bijzonder voor mij :P))
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht ik denk dat ik wel een poging ga wagen als mijn aquarium af is (eentje die lukt(heel bijzonder voor mij :P)) Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 07 Jun 2013 om 19:56
carnotaurus
Datum: Maandag, 10 Jun 2013, 07:31 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ik vind het een goed idee, maar ik denk dat ik deze keer niet meedoe, ik ben niet zo interesseert in chimps
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Ik vind het een goed idee, maar ik denk dat ik deze keer niet meedoe, ik ben niet zo interesseert in chimps Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 10 Jun 2013 om 07:31
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 12 Jun 2013, 13:32 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
nog een vraagje: waar moeten de foto's??? gewoon in dit topic. ( denk trouwens dat ik niet mee doe want ik heb al super veel dieren in het thema gebied afrika.)
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht nog een vraagje: waar moeten de foto's??? gewoon in dit topic. ( denk trouwens dat ik niet mee doe want ik heb al super veel dieren in het thema gebied afrika.) Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 12 Jun 2013 om 13:32