Geschiedenis De ZTAO-Opvang is van oorsprong een ledenfunctie. Timo13 was de eerste beheerder van de opvang. Aangezien hij het wat drukker kreeg heeft Jeweetwelwie het overgenomen. Afgelopen zomer heeft Jeweetwelwie een plekje in de Crew gekregen, om vooral mee te helpen met het credits overschrijven, maar ook om te helpen met ZTSF V2.0. Wij van de opvang vinden het wel belangrijk dat deze functie toch onder de leden blijft. Wij zijn daarom opzoek naar een nieuwe beheerder voor de ZTAO-Opvang.
Ben jij een geschikte kandidaat?? Meld je snel aan en vul onderstaande lijst in, zodat wij goed kunnen kiezen tussen de leden. Naam: Leeftijd: Ervaring bij de ZTAO: Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat .....
naam: boerroel545 leeftijd: 14 bijna 15 ervaring bij ztao: ik heb met zoo esch de 1naar grootste dierenlijst ik zou graag beheerd willen worden, omdat ik al een best lange ervaring heb hoe ztao werkt en ik wil graag wat extra's doen voor de site + ik zoek een nieuwe uitdaging binnen het ztao
Indien iemand zich nog wilt inschrijven dan dient dit voor Maandag 17-3 gebeuren. Maandag zal er contact opgenomen worden met de mensen die zich aangemeld hebben.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Naam: Laraatje2008 Leeftijd: 42 jaar Ervaring bij de ZTAO: Geen maar heb wek een dierenpark en daar ben ik optimaal mee bezig. Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ..... Ik vind ZTAO gewoonweg leuk om te doen, dieren ruilen dierenpark bouwen en dan showen en omdat ik de dingen goed in de gaten houdt en graag met allerlei dingen bezig bent. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Naam: Verzorger-Jarne Leeftijd: 14 jaar Ervaring bij ZTAO: Geen maar ik kan wel goed overweg met zt2 en kan zowel mooie als praktische verblijven bouwen. Groot of klein. Ik hou ook alles goed in de gaten. Ik zou graag beheerder willen worden omdat ik wel eens een uitdaging wil en omdat ik er momenteel ook elke dag op zit. dan heb ik iets te doen.