Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZTAO-Opvang, ZTAO-Crew2  
Wie wordt de nieuwe beheerder van de ZTAO-Opvang?
ZTAO-Opvang
Datum: Maandag, 10 Maa 2014, 21:07 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Opvang
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 10

ZTAO-Opvang
Directeur

Geschiedenis
De ZTAO-Opvang is van oorsprong een ledenfunctie. Timo13 was de eerste beheerder van de opvang. Aangezien hij het wat drukker kreeg heeft Jeweetwelwie het overgenomen. Afgelopen zomer heeft Jeweetwelwie een plekje in de Crew gekregen, om vooral mee te helpen met het credits overschrijven, maar ook om te helpen met ZTSF V2.0. Wij van de opvang vinden het wel belangrijk dat deze functie toch onder de leden blijft.
Wij zijn daarom opzoek naar een nieuwe beheerder voor de ZTAO-Opvang.

Ben jij een geschikte kandidaat??
Meld je snel aan en vul onderstaande lijst in, zodat wij goed kunnen kiezen tussen de leden.
Naam:
Leeftijd:
Ervaring bij de ZTAO:
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat .....

Alvast bedankt.

Groetjes,
ZTAO-Opvang
BerichtGeschiedenis
De ZTAO-Opvang is van oorsprong een ledenfunctie. Timo13 was de eerste beheerder van de opvang. Aangezien hij het wat drukker kreeg heeft Jeweetwelwie het overgenomen. Afgelopen zomer heeft Jeweetwelwie een plekje in de Crew gekregen, om vooral mee te helpen met het credits overschrijven, maar ook om te helpen met ZTSF V2.0. Wij van de opvang vinden het wel belangrijk dat deze functie toch onder de leden blijft.
Wij zijn daarom opzoek naar een nieuwe beheerder voor de ZTAO-Opvang.

Ben jij een geschikte kandidaat??
Meld je snel aan en vul onderstaande lijst in, zodat wij goed kunnen kiezen tussen de leden.
Naam:
Leeftijd:
Ervaring bij de ZTAO:
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat .....

Alvast bedankt.

Groetjes,
ZTAO-Opvang

Bericht getypt door - ZTAO-Opvang
Toegevoegd op 10 Maa 2014 om 21:07
boerroel545
Datum: Dinsdag, 11 Maa 2014, 17:47 | Bericht # 2   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ ZTAO-Opvang,

naam: boerroel545
leeftijd: 14 bijna 15
ervaring bij ztao: ik heb met zoo esch de 1naar grootste dierenlijst
ik zou graag beheerd willen worden, omdat ik al een best lange ervaring heb hoe ztao werkt en ik wil graag wat extra's doen voor de site + ik zoek een nieuwe uitdaging binnen het ztao

Bericht@ ZTAO-Opvang,

naam: boerroel545
leeftijd: 14 bijna 15
ervaring bij ztao: ik heb met zoo esch de 1naar grootste dierenlijst
ik zou graag beheerd willen worden, omdat ik al een best lange ervaring heb hoe ztao werkt en ik wil graag wat extra's doen voor de site + ik zoek een nieuwe uitdaging binnen het ztao

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 11 Maa 2014 om 17:47
ZTAO-Opvang
Datum: Vrijdag, 14 Maa 2014, 11:36 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTAO-Opvang
Directeur

Indien iemand zich nog wilt inschrijven dan dient dit voor Maandag 17-3 gebeuren. Maandag zal er contact opgenomen worden met de mensen die zich aangemeld hebben.

Groetjes,
ZTAO-Opvang
BerichtIndien iemand zich nog wilt inschrijven dan dient dit voor Maandag 17-3 gebeuren. Maandag zal er contact opgenomen worden met de mensen die zich aangemeld hebben.

Groetjes,
ZTAO-Opvang

Toegevoegd op 14 Maa 2014 om 11:36
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 14 Maa 2014, 22:45 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Naam: Laraatje2008
Leeftijd: 42 jaar
Ervaring bij de ZTAO: Geen maar heb wek een dierenpark en daar ben ik optimaal mee bezig.
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ..... Ik vind ZTAO gewoonweg leuk om te doen, dieren ruilen dierenpark bouwen en dan showen en omdat ik de dingen goed in de gaten houdt en graag met allerlei dingen bezig bent.

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtNaam: Laraatje2008
Leeftijd: 42 jaar
Ervaring bij de ZTAO: Geen maar heb wek een dierenpark en daar ben ik optimaal mee bezig.
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ..... Ik vind ZTAO gewoonweg leuk om te doen, dieren ruilen dierenpark bouwen en dan showen en omdat ik de dingen goed in de gaten houdt en graag met allerlei dingen bezig bent.

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 14 Maa 2014 om 22:45
Verzorger-Jarne
Datum: Zaterdag, 15 Maa 2014, 22:31 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

ZTAO
Reputatie: 2

Verzorger

Naam: Verzorger-Jarne
Leeftijd: 14 jaar
Ervaring bij ZTAO: Geen maar ik kan wel goed overweg met zt2 en kan zowel mooie als praktische verblijven bouwen. Groot of klein. Ik hou ook alles goed in de gaten.
Ik zou graag beheerder willen worden omdat ik wel eens een uitdaging wil en omdat ik er momenteel ook elke dag op zit. dan heb ik iets te doen.
BerichtNaam: Verzorger-Jarne
Leeftijd: 14 jaar
Ervaring bij ZTAO: Geen maar ik kan wel goed overweg met zt2 en kan zowel mooie als praktische verblijven bouwen. Groot of klein. Ik hou ook alles goed in de gaten.
Ik zou graag beheerder willen worden omdat ik wel eens een uitdaging wil en omdat ik er momenteel ook elke dag op zit. dan heb ik iets te doen.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 15 Maa 2014 om 22:31
ZTAO-Opvang
Datum: Zondag, 23 Maa 2014, 20:28 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTAO-Opvang
Directeur

De nieuwe beheerder is bekend en zal zo spoedig mogelijk ook bekend gemaakt worden op het forum!
BerichtDe nieuwe beheerder is bekend en zal zo spoedig mogelijk ook bekend gemaakt worden op het forum!

Toegevoegd op 23 Maa 2014 om 20:28
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz