PED-vogelpack
legoman12324
Datum: Vrijdag, 16 Nov 2012, 18:38 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ carnotaurus , zal ik dan standbeelden maken van wat vogels zoals de flamigo en ooievaar
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht @ carnotaurus , zal ik dan standbeelden maken van wat vogels zoals de flamigo en ooievaarBericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 16 Nov 2012 om 18:38
NielsG
Datum: Vrijdag, 16 Nov 2012, 19:26 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Hmm, de skin kan nog wel wat werk gebruiken, het is zeker niet slecht voor het eerste werk, maar er kan nog wel meer textuur aan worden gebracht, kijk eens hier bijvoorbeeld, dat kan goed werken om textuur aan te passen.
Bericht Hmm, de skin kan nog wel wat werk gebruiken, het is zeker niet slecht voor het eerste werk, maar er kan nog wel meer textuur aan worden gebracht, kijk eens hier bijvoorbeeld, dat kan goed werken om textuur aan te passen. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 16 Nov 2012 om 19:26
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 16 Nov 2012, 19:31 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
NielsGuchelaar , dat programma krijg ik nergens gratis te downloaden! en verder kan ik melden dat de jaarvogel klaar is, de patrijs heeft nog een zoopedia nodig!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht NielsGuchelaar , dat programma krijg ik nergens gratis te downloaden! en verder kan ik melden dat de jaarvogel klaar is, de patrijs heeft nog een zoopedia nodig!Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 16 Nov 2012 om 19:31
NielsG
Datum: Vrijdag, 16 Nov 2012, 19:49 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ carnotaurus , Probeer dan GIMP of Paint.net, gratis vervangers van Photoshop.
Bericht @ carnotaurus , Probeer dan GIMP of Paint.net, gratis vervangers van Photoshop. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 16 Nov 2012 om 19:49
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 17 Nov 2012, 10:14 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
NielsGuchelaar , Ik kan dat niet vinden op paint.net. trouwens is hier nog een kleine verassing: (ps: weet iemand hoe je die witte stukken weghaalt?)
Bericht NielsGuchelaar , Ik kan dat niet vinden op paint.net. trouwens is hier nog een kleine verassing: (ps: weet iemand hoe je die witte stukken weghaalt?)Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 17 Nov 2012 om 10:14
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 17 Nov 2012, 11:26 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Nu zit ik toch te twijvelen zou ik het team weer in gaan en skins maken? hier ben ik wel goed in, als jullie dat willen moeten jullie het aan geven ik vind het niet erg
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Nu zit ik toch te twijvelen zou ik het team weer in gaan en skins maken? hier ben ik wel goed in, als jullie dat willen moeten jullie het aan geven ik vind het niet erg Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 17 Nov 2012 om 11:26
Terdo
Datum: Zaterdag, 17 Nov 2012, 18:08 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Ziet er leuk uit! En inderdaad zoals hananas zei zou het inderdaad helemaal top zijn als er een verenskin op die jaarvogel zat en er geen witte rand om de vleugels zou zitten. Dan zou ik hem zeker downloaden want jaarvogels zijn echt dieren die ik mis in zt2.
Always look on the bright side of life!
Bericht Ziet er leuk uit! En inderdaad zoals hananas zei zou het inderdaad helemaal top zijn als er een verenskin op die jaarvogel zat en er geen witte rand om de vleugels zou zitten. Dan zou ik hem zeker downloaden want jaarvogels zijn echt dieren die ik mis in zt2. Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 17 Nov 2012 om 18:08
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 17 Nov 2012, 22:35 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Terdo , dat witte-rand probleem zal snel opgelost zijn. En ik probeer de skin ook te verbeteren! EDIT: opgelost!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Maandag, 19 Nov 2012, 08:28
Bericht Terdo , dat witte-rand probleem zal snel opgelost zijn. En ik probeer de skin ook te verbeteren! EDIT: opgelost!Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 17 Nov 2012 om 22:35
Mark_23
Datum: Maandag, 19 Nov 2012, 17:25 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Zeker leuk gedaan. Ik zal hem ook gaan downloaden. Ziet er heel leuk uit voor de eerste keer. Van mij kan je wel meer dingen gaan maken
Bericht Zeker leuk gedaan. Ik zal hem ook gaan downloaden. Ziet er heel leuk uit voor de eerste keer. Van mij kan je wel meer dingen gaan maken Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 19 Nov 2012 om 17:25
Bericht hier heb ik dan de update! alle dieren en de verbeteringen! ten eerste de philby's steenpatrijs - zooopedia bug gefixt! - skin verbeterd! dan de Filipijnse neushoornvogel - alpha's gefixt! - total reskin! - nieuwe skin mannetje! de bresse kip - mannetje en kuiken af! - total reskin! - alpha's gefixt! en als laatste: een verrassing, de steltkluut ! - NIEUW! - bug: hij heeft de skin van het jong voor je hem plaatst wat moet er nog gebeuren: - zoopedia steltkluut fixen - proberen andere bugs te fixen - kijken of ze zich voortplanten - objecten toevoegen! en dan, de release datum: DIT WEEKEND met uitloop van een week voor extra bugs! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 20 Nov 2012 om 09:10