Echt wel goed. Ik vind vooral je neushoornvogel goed gelukt. Ook je kip is erg leuk.
Bij de patrijs vind ik het jammer dat de kleur bruin zo eentonig is waardoor hij erg rond (en niet echt) lijkt. Misschien kun je hier nog een beetje variatie in kleuren/verenpatroon aanbrengen. Bij de kluten vind ik de poten wel erg oranje Maar verder wel oke. Always look on the bright side of life!
Datum: Woensdag, 21 Nov 2012, 08:23 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ carnotaurus, dit is echt goed man! de neushoorn vogels zijn super! de kippen geld precies het zelfde! ook knap dat de neushoorn vogel echt kan vliegen. dat zie je niet zo vaak. ik vindt je kluten wel wat minder. de steenpatrijs ziet er ook goed uit!
ik kan echt niet wachten tot deze pack uit komt. ik wil ze zo graag!
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Terdo, Bedankt! ik ga de skin van de patrijs nog wel wat verbeteren. en de klutenpoten moeten inderdaat wat roder!
Kit_Fisto, bedankt. zoals ik al liet weten verbeter ik de kluut nog! maar wat vind je dan wat minder aan hem? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Kit_Fisto, ik weet het, maar je kijkt rechtstreeks naar mijn eerste 4 dieren! ik moet inderdaat nog wat meer ervaren raken in het skinnen!
als je bv al kijkt naar zo'n nieuw team op Gaia, daar kan ik echt niet tegenop! maar ik probeer het wel! eventueel zou een goede skinner erbij in het team of het meer samen skinnen van het team wel wat helpen! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Woensdag, 21 Nov 2012, 18:11
ik kan het maar ik ben er niet zomaar uit gegaan, omdat ik meestal mijn afspraken niet na kom , door de tijd etc.. ik ben daardoor ook heeel weinig online Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
omdat ik het druk had met school kunnen jullie kiezen: 1: de voorlopige versie, zoals in de laatste update, alvast uitbrengen en de rest later afmaken 2: wat langer wachten zodat ik de skins nog kan verbeteren, bugs kan fixen en de objecten erin plakken. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!