Show: Algemeen Tutorail Topic.
beessie
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 14:03 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
bij mij is het spel gewoon weer snel(tenminste, zoals eerst )
Bericht bij mij is het spel gewoon weer snel(tenminste, zoals eerst ) Bericht getypt door - beessie Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 14:03
rejesi
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 21:01 | Bericht # 62
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Super mooie tut Joshua!! mischien zou je er een binnenverblijf achter kunnen plakken, dat zou het nog iets realistischer maken!
Bericht Super mooie tut Joshua!! mischien zou je er een binnenverblijf achter kunnen plakken, dat zou het nog iets realistischer maken! Bericht getypt door - rejesi Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 21:01
Joshua
Datum: Zondag, 13 Feb 2011, 10:42 | Bericht # 63
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Remco ik dacht al waar blijft je reactie (nee geintje) mischien wel maar het is een gebouwtje in oude stijl, mensen gaven nog niet zo om het welzijn van dieren vandaar dat er geen binnenverblijf bij zit.
Added (13 Feb 2011, 10:42) --------------------------------------------- Ik heb weer een tut bedacht met dank aan Casper.
ZOO WALL VERSTOPEN.
Sorry dat er nog geen tekst bij staat die moet nog komen.
Bericht Remco ik dacht al waar blijft je reactie (nee geintje) mischien wel maar het is een gebouwtje in oude stijl, mensen gaven nog niet zo om het welzijn van dieren vandaar dat er geen binnenverblijf bij zit.
Added (13 Feb 2011, 10:42) --------------------------------------------- Ik heb weer een tut bedacht met dank aan Casper.
ZOO WALL VERSTOPEN.
Sorry dat er nog geen tekst bij staat die moet nog komen.
Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 13 Feb 2011 om 10:42
caspar1995
Datum: Zondag, 13 Feb 2011, 11:40 | Bericht # 64
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
leuk dat het met dank aan mij is, maaruhm, ik geloof niet dat ik je die tip heb gegeven maar goed, het is echt een leuke turturial!, ik ga dit zeker zo doen, heb er eigelijk nooit zo bij stil gestaan maar het is echt mooi zo!, klasse!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht leuk dat het met dank aan mij is, maaruhm, ik geloof niet dat ik je die tip heb gegeven maar goed, het is echt een leuke turturial!, ik ga dit zeker zo doen, heb er eigelijk nooit zo bij stil gestaan maar het is echt mooi zo!, klasse! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 13 Feb 2011 om 11:40
Joshua
Datum: Zondag, 13 Feb 2011, 11:45 | Bericht # 65
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Haha Casper, je gaf een reactie op mijn zoo daar zat de boodschap in. Ik had eingelijk nog meer Pictures maar ik had even geen zin om nog meer te posten.
Bericht Haha Casper, je gaf een reactie op mijn zoo daar zat de boodschap in. Ik had eingelijk nog meer Pictures maar ik had even geen zin om nog meer te posten.
Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 13 Feb 2011 om 11:45
Laraatje2008
Datum: Zondag, 13 Feb 2011, 11:52 | Bericht # 66
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja dit doe ik meestal als ik een zoowall wil verstoppen, het meeste geschikte zijn de bergen en daarna inderdaad veel bomen, struiken, maar je zou ook een waterval kunnen gebruiken/proberen. Want dat is ook een goede manier op de zoowall te verstoppen. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ja dit doe ik meestal als ik een zoowall wil verstoppen, het meeste geschikte zijn de bergen en daarna inderdaad veel bomen, struiken, maar je zou ook een waterval kunnen gebruiken/proberen. Want dat is ook een goede manier op de zoowall te verstoppen. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 13 Feb 2011 om 11:52
Joshua
Datum: Zondag, 13 Feb 2011, 12:02 | Bericht # 67
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Laraatje, dat zou natuurlijk ook nog kunnen, maar wat ik doe is zo realistis mogelijk bouwen en zo vaak zie ik geen waterval in een Zoo om iets lelijks te bedeken.
Bericht Laraatje, dat zou natuurlijk ook nog kunnen, maar wat ik doe is zo realistis mogelijk bouwen en zo vaak zie ik geen waterval in een Zoo om iets lelijks te bedeken. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 13 Feb 2011 om 12:02
ruben
Datum: Zondag, 24 Apr 2011, 20:25 | Bericht # 68
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik zou eigenlijk gewwon de zoo wall delete hack downloaden
Bericht ik zou eigenlijk gewwon de zoo wall delete hack downloaden Bericht getypt door - ruben Toegevoegd op 24 Apr 2011 om 20:25
Terdo
Datum: Zondag, 24 Apr 2011, 21:17 | Bericht # 69
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Quote (ruben )
Ja maar dit is voor de mensen die die hack juist niet willen downloaden
Always look on the bright side of life!
Bericht Quote (ruben )
Ja maar dit is voor de mensen die die hack juist niet willen downloaden
Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 24 Apr 2011 om 21:17
Joshua
Datum: Zondag, 24 Apr 2011, 22:08 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Terdo, het is niet dat ik de hack niet wil downloaden ( ik heb hem zelfs 2x in het spel zitten ) Maar gewoon het duurt super lang voordat alle zoo wall's weg zijn.
Bericht Terdo, het is niet dat ik de hack niet wil downloaden ( ik heb hem zelfs 2x in het spel zitten ) Maar gewoon het duurt super lang voordat alle zoo wall's weg zijn. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 24 Apr 2011 om 22:08