ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik zal dit niet onkenne, ik dacht alleen dat mensen hier het ook handig vonden als het in het Nederlands was, en niet iedereen komt op ZT voor de Tutorails.
Added (10 Dec 2010, 16:56) --------------------------------------------- Mensen kom net achter een verschikkelijk iets mag 1 week niet achter de PC. volgende week vrijdag pas weer online.
Added (28 Dec 2010, 12:22) --------------------------------------------- Thema ingangen.
Oke ik ga nu even wat thema ingangen showen. Als jullie willen weten hoe je het bouwt zeg het dan even dan doe ik het voor.
Winter ingangen.
Downloads die nodig zijn. - Winter magic 2. - Sneeuw pad.
Woestijn ingagen.
Downloads die nodig zijn. - Snowleo's desert thema pack. - (niet echt een download) AA campage ofzo.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
leuk gedaan, ik vind winter thema v2 het leukst, het pad en de bomen zijn beter dan v1 *hoe kom jij aan het winter thema van winter magik?* of is dat een ander thema ding? iniedergeval vind ik ze allemaal leuk gedaan, alleen de glazen daken bij de woestijn thema's vind ik wat minder..
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Woensdag, 29 Dec 2010, 22:36 | Bericht # 14
Curator
Dankje voor reactie, oja Casper, je kan Wintermagic 2 vinden op aurora desings, op de plek van winter magic 1 staat nu 2 of laat maar zeggen 1 en 2 zijn samen gevoegd.
Added (29 Dec 2010, 22:36) --------------------------------------------- iedereen prettige jaar wisseling.
Datum: Donderdag, 30 Dec 2010, 18:16 | Bericht # 18
Curator
Casper Sp 3 is 1 van de dingen die in min top 5 staan als dat uitkomt ga ik daar natuurlijk een tutorail bij maken, en ik zal kijken of ik iets met show bazin dingen kan doen, ik ben ondertussen al bezig met een water zoo dus kan best.
Datum: Donderdag, 30 Dec 2010, 19:12 | Bericht # 19
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
klinkt helemaal top! SP3 staat ook in mijn top 5, op numero 2, na RR part 2 wat inspiratie voor een tropische |Regenwoud verblijf kan ook niet kwaat maar het is maar een ideetje :P
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Curator
Casper mischien kan ik vandaag nog iets plaatsen, (beloof niks) en ik vind dit beetje trurig nieuw's maar Sophie licht momenteel stil met desinge volgensmij, en RR part 2 kan ook nog heel lang duren.