ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
mislukt ?? niks mislukt!, hartstikke leuk, de trappen zijn leuk, de uitkijkpunten zijn ook top! alleen de gang naar het binnenverblijf vind ik te dun en te lang, maar verder hartstikke top, en die rotsen zijn echt helemaal top! en in het water zie ik van de groen achtige vierkantjes, wat is dat? dat vind ik namelijk jammer , maar verder helemaal top!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Bedankt casper, hier kan ik iets mee, De gang naar het binnen verblijf is 2 hokjes, vind zelf niet echt dun of te lang. Dat groene spul in het water eeuhhmm.......... dat had een naam ik weet het niet meer maar het is een soort water plant.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
over diw waterplant, hij is echt heel vierkant wat heel nep lijkt, je kan beter aan de buitenkant nog een andere plant plaatsen, dat is wat realisticher ik bedoel met die ingang, een tijger is een groot en breed beest, ik zie hem nog niet door zo'n cloustrofobiche klein gangetje lopen, maar dat is eigen keuze. ik zou de gang net een vakje breder maken, dan kunnen ze er wat makkelijker door
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Sorry, maar die gang klopt echt wel hoor... Zelfs in een gang van zo dun kunnen er wel 2 tijgers naast elkaar lopen! In veel dierentuinen hebben ze zelfs niet meer als dat, dus het klopt wel, hoor... Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
erg leuk gedaan, je hebt het mooi beplant en de uitkijkpunten zijn ook erg mooi. ik wist in het midden eigenlijk niet meer waar wat stond maar op de laatste foto kan je dat mooi zien. verder erg leuk.