ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
naja, sophie gaat nog wel door denk ik, ze zecht dat ze graag binnekort wel weer wat wil gaan uitbrengen, maar ze is nu even niet bezig.. maar RR, valt best wel mee, oké Simba heefd examens van 3 maanden... maar ze hebben nu de olifant,flamingo,bever,neushoorn,thomson gazelle, blouwe pouw, nijlpaard... dat zijn er 8, RR part 1 had er ook 8 dacht ik dus zo lang zal het wel niet duren bovendien weet ik het volgende dier: de panda die zal wel door yapok gemaakt worden
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
1
Curator
echt niet?, bij exclusives staan de olifant, de flamingo en de nijlpaard en neushoorn en gazelle waren al geremaked samen met de pouw, en de bever staat ook bij annimals
kijk maar even bij annimals, daar vind je ze wle
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Het is helemaal niet zeker dat de volgende de panda word, waar haal je dat vandaan? (Zeg nou niet van Tesara of AD, geef een link of zoiets) Banner+Avatar made by McCamel
1
Curator
weet ik echt niet meer, zo iemand zij op AD dat hij dat zeker wist , en volgens mij was dat zo'n bekend iemand op dat forum... maar ik weet het niet zo heel zeker. ik begin nu ook te twijfelen, laten we nog maar niks vaststellen, je hebt gelijk...
Curator
Nou, op Tesara is iedereen maar aan het raden, en niemand heeft het gezegd tot nu toe... Het is wel waar dat het 60 a 70% kans is dat dit wel zo is, je moet maar eens bij de exclusives kijken, en dan bij de reveals, daar zie je dat TR een nijlpaard 'is', en die heeft ook het grootste deel van de skin gedaan (Hij is het beste in skinnen), en dat Yapok een Panda'is', en die is het beste in meshen, dus misschien kan het zijn dat hij dan eerst zijn dier mag maken, om er ook echt bij te horen...
Added (31 Dec 2010, 13:02) --------------------------------------------- Joshua, sorry daarvoor
Curator
Mooi gedaan! Echt waar, die is supercool! En heb je die rotsen zelf gereskinned? Die passen namelijk heel erg goed bij dit soort verblijven!!! Banner+Avatar made by McCamel