Tutorial - 1 Hoogte Ik ga jullie uitleggen hoe je makkelijk een waterval kan maken in Zoo Tycoon 2. Dit zullen twee tutorials worden (in 1 topic), zowel 1 hoogte als een trappen waterval.
Tutorial - Trappen Ik ga jullie uitleggen hoe je makkelijk een waterval kan maken in Zoo Tycoon 2. Dit zullen twee tutorials worden (in 1 topic), zowel 1 hoogte als een trappen waterval.
Why do you think that? On this forum you have explain your opinion so the maker of the topic can do something with your critics or compliments. No it is spam. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ik maak best vaak watervallen en dan vind ik het altijd zo irritant als de grond hoogte mee veranderd, met deze manier gebeurd dat niet. Bedankt! Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Het is inderdaad super handig. Ik maakte ook gewoon snel watervallen maar met die paden voorkom je de grond die meegaat of andere problemen. Super bedacht!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Ik ben het geheel met Mark_23 eens. Het is 1 manier van watervallen maken. Volgens mij DE gemakkelijkste en netste manier om een waterval te maken. Ik had er nog al eens moeite mee. Met deze tutorial gaat het een stuk beter! Jeweetwelwie, bedankt voor de mooie tutorial!
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!