Heel erg nice (kon het niet laten om te reageren). Toen ik het begin zag dacht ik, van wie is deze download...?? Maar het heeft gewoon al die tijd al gekunnen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Woow KRIEKE dat ziet er gelikt uit man! Ik wou dat ik al zover was, dat ik dat soort dingen kon maken. Ik ga het zeker proberen aan de hand van jouw tutorial. Bedankt en ga vooral door met die mooie tutorials!
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er goed uit, zelf gebruikte ik dit eigenlijk al maar niet op zoveel verschillende manieren Wel jammer dat de Flamingo's aan het eind allemaal zo recht staan Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Oh, wat een leuke reacties
@ jeffrey, haha, ja had die er maar snel bij gezet voor de foto xD, had nog even gewacht, maar er zit ergens een fout in hun codering, ben er ook nooit in geslaagd om er maar 1 te doen overleven leven in dat verblijf omdat ze weigerden te bewegen(ze stappen terplekken en klagen, dat is alles). Maarja, toen dacht ik, "so what, lets take this pic"
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Hoi Krieke668,
Het is mij eindelijk gelukt dat prachtige dak te maken. Ik heb echter een probleem waar ik zelf niet achter kom. ( ik ben het al een paar dagen aan het proberen) Het probleem zit hem in de voorkant/achterkant. Om het dak te gebruiken als overkapping, met steunpalen, is geen probleem. Maar om het dak te gebruiken als gebouw is voor mij een probleem. Hoe krijg ik die (2 x 2 ) vlakken dicht?? Ik heb van alles gedaan, maar heb nog niet de juiste manier kunnen vinden. Zou jij mij kunnen helpen met tips, tricks??!
Bij voorbaat dank!
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht veranderd door: Remeo - Vrijdag, 15 Feb 2013, 21:44
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ krieke668, Haha groot gelijk! Bij mij bewegen ze altijd pas als er voedsel of water in het hok wordt geplaatst. Always look on the bright side of life!