Mijn zooi.
Rolo
Datum: Maandag, 28 Jun 2010, 16:47 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Met dit park ben ik op het moment bezig. Hier alvast een overzicht van een deel van de Savanne!
Bericht Met dit park ben ik op het moment bezig. Hier alvast een overzicht van een deel van de Savanne!
Bericht getypt door - Rolo Toegevoegd op 28 Jun 2010 om 16:47
Laraatje2008
Datum: Maandag, 28 Jun 2010, 16:58 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie zoo en leuk die sloot gemaakt aan de zijkant. Maar ik zie de ingang niet, of heb je die zelf gemaakt. Knap gedaan hoor. Welke dieren zitten er eigenlijk in? Mooi gedaan veel groen en beplanting. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Mooie zoo en leuk die sloot gemaakt aan de zijkant. Maar ik zie de ingang niet, of heb je die zelf gemaakt. Knap gedaan hoor. Welke dieren zitten er eigenlijk in? Mooi gedaan veel groen en beplanting. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 28 Jun 2010 om 16:58
jasonmateo
Datum: Maandag, 28 Jun 2010, 20:16 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
leuke zoo leuk dat variatie van bio. het ziet er allemaal mooi en goed uit. ben benieuwd naar de volgende update.
Bericht leuke zoo leuk dat variatie van bio. het ziet er allemaal mooi en goed uit. ben benieuwd naar de volgende update. Bericht getypt door - jasonmateo Toegevoegd op 28 Jun 2010 om 20:16
rejesi
Datum: Maandag, 28 Jun 2010, 20:17 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ziet er mooi uit! leuk dat je rotsen rond de bomen hebt gezet zodat de dieren er niet bij kunnen... erg realistisch Welke dieren zitten er eigenlijk in? en hebben ze ook een binnenverblijf?
Bericht Ziet er mooi uit! leuk dat je rotsen rond de bomen hebt gezet zodat de dieren er niet bij kunnen... erg realistisch Welke dieren zitten er eigenlijk in? en hebben ze ook een binnenverblijf? Bericht getypt door - rejesi Toegevoegd op 28 Jun 2010 om 20:17
cheetasuus
Datum: Dinsdag, 29 Jun 2010, 10:43 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Oeh! Dat grasland tussen de savanne heb je leuk gebruikt! :P
Bericht Oeh! Dat grasland tussen de savanne heb je leuk gebruikt! :P Bericht getypt door - cheetasuus Toegevoegd op 29 Jun 2010 om 10:43
eagleeye
Datum: Dinsdag, 29 Jun 2010, 15:46 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mooie zoo, ik vind het er erg mooi uitzien omdat je veel bomen gebruikt en het lijkt erg ruim. je gebruikt ook meerdere grondsoorten en daardoor vind ik het er ook best realistish uit zien.
Bericht mooie zoo, ik vind het er erg mooi uitzien omdat je veel bomen gebruikt en het lijkt erg ruim. je gebruikt ook meerdere grondsoorten en daardoor vind ik het er ook best realistish uit zien. Bericht getypt door - eagleeye Toegevoegd op 29 Jun 2010 om 15:46
Rolo
Datum: Zaterdag, 03 Jul 2010, 19:49 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Een nieuwe zoo, omdat ik ZT 2 moest herinstalleren, dit omdat MM niet helemaal meer werkte maar toch.. 3 nieuwe verblijven 2 liggen er in het gebied Bear Forest, ja ik weet het de naam is standaard
Overzichtje van het gebied.
Grizzly beren.
Brilberen.
Oke, nu komt er een kleine hal waarin het tropische klimaat wordt nagebootst voor de nijl-krokolodillen. Ook hebben ze buiten een kleine zwempoel.
Bericht Een nieuwe zoo, omdat ik ZT 2 moest herinstalleren, dit omdat MM niet helemaal meer werkte maar toch.. 3 nieuwe verblijven 2 liggen er in het gebied Bear Forest, ja ik weet het de naam is standaard
Overzichtje van het gebied.
Grizzly beren.
Brilberen.
Oke, nu komt er een kleine hal waarin het tropische klimaat wordt nagebootst voor de nijl-krokolodillen. Ook hebben ze buiten een kleine zwempoel.
Bericht getypt door - Rolo Toegevoegd op 03 Jul 2010 om 19:49
ZooTycoonFannn
Datum: Zondag, 04 Jul 2010, 22:10 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
heel mooie zoo echt prachtig goed gebruik gemaakt van planten en downloads. ps : nu ik hier toch ben,vanwaar heb je dat groot ijzeren hek?
Bericht heel mooie zoo echt prachtig goed gebruik gemaakt van planten en downloads. ps : nu ik hier toch ben,vanwaar heb je dat groot ijzeren hek? Bericht getypt door - ZooTycoonFannn Toegevoegd op 04 Jul 2010 om 22:10
Doddy
Datum: Maandag, 05 Jul 2010, 22:59 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Deze behuizingen ziet er geweldig uit ziet en de savanne, zoals jus pone maakte ik een tijdje back.I had zelfs een rivier en neushoorns naast hen!
Bericht Deze behuizingen ziet er geweldig uit ziet en de savanne, zoals jus pone maakte ik een tijdje back.I had zelfs een rivier en neushoorns naast hen! Bericht getypt door - Doddy Toegevoegd op 05 Jul 2010 om 22:59
zoopie
Datum: Dinsdag, 13 Jul 2010, 09:41 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
super! ook zeer realistisch gebouwd.. maar één vraagje waarom gebruik van die grote ijzeren hekken terwijl de rest van je stijl toch wel moderner oogt?
Bericht super! ook zeer realistisch gebouwd.. maar één vraagje waarom gebruik van die grote ijzeren hekken terwijl de rest van je stijl toch wel moderner oogt? Bericht getypt door - zoopie Toegevoegd op 13 Jul 2010 om 09:41