@ Terdo, Bij de Groene Leguanen komt het zo eentonig over, omdat de hoogte net te laag was om grotere planten en kleine bomen te plaatsen
@ Jarni, Ik heb een hack die ervoor zorgt dat ze niet gaan zeuren in ZT2. Ik probeer gewoon nu een zo realistisch mogelijk startende dierentuin na te bootsen.
@ Terdo & Jarni, Doen jullie nog mee met ZTAO?? Er is momenteel een voliére actie. En we zijn hard onderweg...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Een 9,5 half, omdat op de plattegrond een tekentje van een jaguar staat, en volgens de legenda zitten daar wasberen, en dat is raar.
Maar de zoo is erg gelukt, vooral de beplanting is beter dan ik verwacht had, Ook de verhaallijn van deze hele zoo is perfect! Ik blijf altijd gekleefd aan de computer wachten tot elke update van de Dierenhoek, deze zoo is dus echt iets om te volgen.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
dit was echt een mooie zoo, en ik kan niet wachten op de volgende update, en ik geef dit een 8,5, omdat ik toch een paar minpunten vond, de cheetah op de plattegrond, die een wasbeer moet voorstellen, de beplanting bij de reptielen, en de keizerpinguins. De pinguins, omdat het niet echt klopt dat ze een verblijf buiten hebben, en het in het echt veeeel te warm zouden hebben Verder vond ik het een hele mooie zoo, alleen jammer van die minpuntjes... Ik vind ook de manier dat je deze zoo showd heel leuk, hoe je ze opbouwt, de problemen erin, hoe die problemen opgelost werden, die kranen die de dieren brengen,...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind deze dierentuin echt realistische en geweldig mooi gemaakt. De verblijven zijn net echt, zoals de terrataruims voor de legunanen en de andere dieren en het verblijf van de flamingo´s vind ik geweldig, midden in het pad zo´n mooi verblijf. Goed gedaan, een cijfer, kan een 10 ook!! Want dat vind ik het gewoonweg. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik geef een 6 zeer leuk verhaal leuke bewerkte foto's maar nog al onrealistische dieren en planten en dat is nu iets wat ik vermijd rr pak 1 heb je wel gebruikt maar in combinatie met de thomson gazelle's zijn ze niet mooi omdat deze samen met de pauwen erg onrealistisch zijn ik zou je aanraden om alleen realistische dieren te gebruiken maar dat is jouw keuze natuurlijk het is maar een tip groetjes rosella
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ik geef een 8,5 ik vind het nogal raar dat je de keizerpinguins een kust verblijf hebt gegeven, want keizerpinguins zijn een van de 2 pinguinsoorten die het hele jaar door op antartica leven (ik weet bijna alles over pinguins) ook een paar dieren op de plattegrond die niet zo lijken vind ik ook jammer, ik vind wel dat de dierentuin erg op de plattegrond lijkt
verder vind ik het een hele mooie dierentuin, ik hoop dat er snel weer een nieuwe update komt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
een hele mooie zoo. alleen jammer van die mislukte wasbeer op de plattegrond. ook zie ik geen ondiep water bij de flamingo's (realistisch) maar verder een echte Raymond zoo
Datum: Zaterdag, 06 Nov 2010, 20:31 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik geef een 9 , het is gewoon een super leuke dierentuin ik heb nu alles na mekaar gezien en zo kunt ge de werken echt goed zien het verhaal is echt goed uitgewerkt 1 min punt is van de pinquins het klopt wel wat chickboy zei