ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik hou van het steenhokken verlbijf! lekker groen, mooie stal + ingang van de stal ( en de radical remake werkt natuurlijk ook mee :D) leuke dierentuin tot nu toe, ben benieuwd naar de volgende update!
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Heel mooi steenbokken verblijf, maar ik zie maar een paar heuvels. Ik vind het trouwens heel mooi gemaakt met die hoge rotsen, dat maakt het echt af! Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja een hele mooie dierentuin met die steenbokken. Ik kan niet alles zien omdat alles zo langzaam laadt hier. Maar wat ik zie is zeer mooi, lekker groot verblijf en mooie dieren!! Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
erg leuk verblijf, dit is een van de weinige dierentuinen die ik echt volg, ik vind hem echt prachtig. ik vind bijvoorbeeld de hekjes in het water erg leuk, dit zie je in echte dierentuinen ook heel veel ;-) wat ik bijvoorbeeld ook erg waardeer is dat je zoveel verschillende soorten hekken gebruikt maar het loopt erg vloeiend in elkaar over, echt klasse! het enige wat ik mis aan de update: syrische beren is eigelijk de syrische beren en is dat stenen blok naast het observatie punt eigelijk een binnenhok? zo niet, wat dan wel? wat je messchien niet is opgevallen maar wel een leuk detaille, op de laaste foto zie je in de linker bovenhoek een vogel die komt recht op je afvliegen en maakt het plaatje helemaal compleet, maar het is maar een detailltje
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi dierentuin met leuke dieren en mooie hokken en ook leuke uitkijkpunten. Je maakt goede dierentuin met ruime hokken en mooie dieren met veel groen in de verblijven. Maar zie ik het nu goed, leeft de bongo op berggebied. Beetje raar, Maar verder zeer goed, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!