ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
mijn park is vernoemd naar mijn woonplaats stein vandaar steinder dit park heeft alleen kleine dieren ik begin met de ingang mischien zie je het eerste verblijf in dit verblijf komen twee australiese dieren de eerste dieren zijn al gearrriveerd de andere komen pas de volgende
waarschijnlijk weten jullie al dat het koalas zijn de gasten van de koalas worden de numbats en een nieuw verblijf maar voor ik deze update afsluit laat ik het koala/numbat verblijf zien ik hoop dat jullie het mooi vinden en een reactie achter laten
yur
bezoek ook eens mijn Showroom !
Bericht veranderd door: yur - Vrijdag, 29 Jan 2010, 21:35
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Yur, Mooi verblijf en een aparte ingang maar wel heel erg mooi gemaakt. Gebruik je niet het biome van de koala zelf, ik zie namelijk alleen maar grasland en let op he. Koala's planten zich snel voort. En ik vind het hok een mooie ronding hebben. Goed gedaan en kijk uit naar je volgende update. Wel even een tip: Verklein je foto's aub!! Dat is ook veel mooier om te zien!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooi hoor! Je mag idd wel iets meer het biome voor de koala te gebruiken, maar ik doe dat zelf ook niet altijd, ik doe meestal 50/50! 50% grasland 50% goede biome Haleee
Mooi hoor! Je mag idd wel iets meer het biome voor de koala te gebruiken, maar ik doe dat zelf ook niet altijd, ik doe meestal 50/50! 50% grasland 50% goede biome
LET OP!! Het vorige bericht is meer dan 1 maand geleden... Mag ik je op de REGELS wijzen Dit is een waarschuwing!!
CAUTION! The previous post was more than 1 month ago ... Can I ask you to designate RULES This is a warning!
Watch out!
Raymond (Site admin) ____________________________________________________________________ Topic is gesloten zodat er geen nieuwe spam berichten meer kunnen komen @ Yur als je nieuwe screens hebt, kun je de Crew een Pb sturen om je topic te laten heropenen.
Raymond (site-admin) ____________________________________________________________________ Topic is closed so that no new spam messages can be @ Yur as your new screen, you can send the Crew a Pb your topic to reopen.
Raymond (Site-admin)
Bericht veranderd door: raymondhoek - Maandag, 09 Maa 2009, 13:52
Op verzoek van de aanvrager weer geopend, wacht ff met het plaatsen van berichten tot hij zijn eerste (nieuwe) berichtje geplaatst heeft ! Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Yur, Weer een mooie update n lekker veel groen in je dierentuin. Ga zo door en kijk uit naar je volgende update en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 14 Maa 2009, 21:47 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
Mooie zoo! Ik ben benieuwd hoe het nijlpaardenparadijs eruit gaat zien! Je hebt je zoo mooi ingericht met veel groen, ga zo door! Even in death, I'll be yours