ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
wauw mooi maar verbeterpuntjes: grasland en nordelijkbos bomen op de kust? heel veel planten in het verblijf die palmbomen in een patroon is niet zo mooi
(mijn mening)
Bericht veranderd door: IK - Woensdag, 15 Dec 2010, 17:28
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Quote (IK)
maar verbeterpuntjes: grasland en nordelijkbos bomen op de kust? heel veel planten in het verblijf die palmbomen in een patroon is niet zo mooi
1. wat moet ik anders als opvulling gebruiken? 2. er zitten niet eens zo heel veel planten in, maar door de reskin lijkt dat zo 3. ik heb ze gewoon willekeurig neergezet, miss dat ze op een patroon lijken
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht veranderd door: ikbenkevin - Woensdag, 15 Dec 2010, 17:36
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik vind het eigenlijk supermooi, ik gebruik ook altijd de combinatie kust+Naaldbomen (Als ik kust-zoos maak toch) Ik vind het mooi, en zo lijkt het wat donkerder. En dat 'Patroon' vind ik juist leuk, net zoals de planten. Heel erg mooi gedaan! Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
als je er geen tijd voor hebt wil ik het ook wel doen tigerman, ik heb de hele site al z'on beetje vertaald. ook al ben ik oorspronkelijk amerikaans en aan de klank kan herkennen of iets goed engels is of niet ben ik het wel een beetje verleerd omdat het mijn eerste levensjaar was, zou jij het dan misschien een keer kunnen nakijken?
mooi verblijf, door de naaldbomen lijkt het net een kustbos. alleen als je naadbomen en palmbomen gaat combineren vind ik dat toch weer niet zo mooi... en op de overview kan je zien dat er een klein open stukje tussen het pad en het verblijf zit, ik zou dat eigenlijk afsluiten met een klein hekje.
Curator
Chickboy: Dat eerste: Ok, dat is goed, maar omdat ik om de een of andere reden niets kan veranderen aan zijn site, zal het toch niets helpen, en daarom heb ik ook nog niets vertaald. Dit probleem heb ik nooit gehad bij Tigerkeeper's site. (Ja ik heb een Google Sites account.)
Het tweede: Ik vind de combinatie van Naald- en Palmbomen juist wel goed, in veel echte kust-dierentuinen is het ook zo. (Vooral aan de west-kust van noord-amerika)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Quote (tigerman)
Chickboy: Dat eerste: Ok, dat is goed, maar omdat ik om de een of andere reden niets kan veranderen aan zijn site, zal het toch niets helpen, en daarom heb ik ook nog niets vertaald. Dit probleem heb ik nooit gehad bij Tigerkeeper's site. (Ja ik heb een Google Sites account.)
had dat dan even gezegd. zou je je google account nog een keer willen sturen, om te kijken of hij goed is ingevoerd, want je staat echt geregistreerd
@chickboy, ik heb wat veranderd aan de credits en copyright pagina, wil je even chcken of dat goed is, en wil je contact vertalen alsjeblieft?
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht veranderd door: ikbenkevin - Woensdag, 15 Dec 2010, 20:37
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 10:51 | Bericht # 10
tigerman
Curator
Kust planten hoeven niet, hoor. Het zou zelfs erg onrealistisch zijn om alleen kust-planten te gebruiken, in een echte zoo gaan ze ook nog redelijk veel van de planten laten staan... En heel erg veel kust-dierentuinen hebben naaldbomen... En de zoo heet lake Balboa, waardoor het duidelijk maakt dat het zich rond een meer bevind, en niet aan een zee!!! Dus is het perfect realistisch om er naaldbomen neer te zetten... Banner+Avatar made by McCamel