Netjes opgebouwd, ruim en niet te vol. Alleen zou ik in de verblijven iets meer variatie aan planten aanbrengen. Ook buiten het gebouw moet je wat bomen of planten plaatsten zodat het er niet te leeg uit ziet.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Aan de planten rond het verblijf/buiten het gebouw had ik nog niet gewerkt, Maar dat zal de volgende update komen. Er zitten trouwens veel dezelfde planten in, omdat het zelfde gebieden zijn, of bedoel je dat niet?
Ik maak deze zoo trouwens uit een tekening, die ik een aantal maanden geleden had getekend, En opeens weer in m'n la vond.
Ideeën voor gebouwen en verblijven zijn natuurlijk altijd welkom.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldig die vormen en alles in een vind ik het geweldig!!! Het kan niet mooier vind ik. Geweldig dat je die tekening vond. Ik vind de vormen van de verblijven geweldig. Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik zal in het aquarium nog wat meer objecten doen of wat standbeelden. Voor de rest is alles perfect en je moet ook veel meer beplanting naast het aquarium Hopelijk heb ik je geholpen.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 13 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Zoals al aangegeven wordt inderdaad nog aan de beplantingen & decoraties werken want dat mis ik toch echt wel. Ook vind ik het een beetje kaal in het gedeelte, in waarin jij aangaf dat je souvernirs kan kopen, een bloemperkje zou wonderen doen.
1
Verzorger
Bedankt voor alle reacties, Ik was net weer begonnen met World Wonders Zoo, Decoraties neerzetten enzo. Maar toen kreeg ik een 'runtime error', Dus het kan misschien nog wel even duren voordat er een nieuwe update komt. Ik zal het zo nog een keer proberen.
Ik heb aleen nog ideeën voor het Aziatisch gebied nodig. Ik heb al: Az. Olifant, Tapir, Mongoolse Steppe (Kameel, Wilde Ezel), Az. Volgelvoliere en kraanvogel bedacht en op de tekening gezet.
1
Verzorger
Ik heb vandaag weer aan dingen gewerkt met Zt2, Helaas doet Zt2 nogal raar, O.a. Errors, Afsluiten zonder rede, Enz.
Ik heb wel een nieuw idee gekregen om iets ze showen, Niet bepaald een Zoo, Maar meer een soort verhaal. Waarin onder andere: Een krokodil voor overlast zorgt in een woonwijk. Die krokodil zullen wij dus moeten zien te vangen, Hoe? Dat zie je een andere keer.
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 22:43 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hahha klinkt als een top verhaal! ik zie er nu al naar uit als idee voor je azië gebied: de dieren die je tot nu toe heb bedacht zijn enkel grote plantenetende viervoeters (op de vogel voilière na) misschien is daarom een vleeseter een leuk idee, daarbij denk ik dat de bengaalse tijger die nu al helemaal prachtig is door RR daar het aangewezen dier voor kan zijn!