SUPER vet!!! Ik vind de verblijven onzettend realistisch en goed bedankt. Echter had ik in het eerste verblijf geen pinguins maar een andere soort verwacht. Maar dat haalt de pracht van de verblijven niet af.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldig gemaakt met die boomstammen van het olifantenverblijf, alleen het eerste verblijf vind ik niet zo mooi gemaakt, af en toe een plukje ijs zou niet verkeerd zijn bij een pinguinverblijf. Maar ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Natuurlijk. Ijs. Sorry hoor, maar dit is een tropische zoo, voor als je het nog niet gezien had, en ijs zou dus niet echt een optie zijn... Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Het is niet perse een tropische zoo, Bamboe kan gewoon leven in NL. Maar ijs is wel een beetje onrealistisch, wat ik wel al heb gedaan is rotsen toevoegen (hadden ze gezegd op Tesara) misschien brengt dat wat meer variatie? Ik ben trouwens slecht in pinguinverblijven..
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja zodat het wat meer lijkt op een pinguinverblijf!!!! Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je alles meteen in grasland doet. Soms vind ik dat je een dier in zijn natuurlijk biome moet plaatsen en iedereen mag zo zijn mening geven. Anders pas je een beetje biome toe, zoals een rendierbiome kan ook, dat past ook bij jouw dierentuin. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!