ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Hallo en welkom bij het KZG showroom topic Deze naam staat voor Kevin's Zoological Gardens We zijn op dit moment bezig met Kolding Tierpark. (Dank aan TigerKeeper voor de naam) Het is een kleine zoo in Denemarken Maar genoeg geklets, laten we beginnen met de allereerste update!
Ringstaartmaki's
Overvieuw:
Stekelvarkens
Overvieuw:
Binnenkort gaat ook mijn site open, dus check hem elke dag Hier een link voor de mensen die hem niet kennen Kevin's Zoological Gardens
Vragen en complimenten zijn natuurlijk welkom, maar vragen over downloads gaat uiteraard via PB!
Volgende keer: Struisvogels
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Erg realistisch gemaakt! De omheiningen en de beplanting maakt het helemaal af! Alleen hebben die ringstaartmaki's niet een klein verblijf . Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
@ Jortje Ja een klein beetje wel, maar gelukkig zeuren ze er niet over (mede dankzij Raymond's hack) Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik vind het ringstaard verblijf echt helemaal top! ik zie echt prachtige dingen, zoals de beplanting en het stukje tussen de beoekers en het verblijf maken het helemaal af. ik ben niet zo'n fan van de vorm van het verlbijf van de stekelvarkens (eigen mening, maar wel weer heel erg van de maki's. ik vind het dak helemaal top! goeed gedaan allemaal!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 77 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het ziet er heel mooi uit! Als klein kritiekpuntje: De veiligheid, voor de gasten is het onveilig, ze zouden makkelijk gepikt kunnen worden gepikt door de struisvogels...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
over je vorige update, ik zou de achterste punt wat minder hoekig maken
over deze, harstikke leuk verblijf, alleen vind ik de denne bomen wat minder, ik zou grasslandbomen nemen. en de veiligheid (zoals cheetassus al zij) kan beter, maar verder top!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
het verblijf heeft een goede vorm en een mooi binnen verblijf maar zoals casper 1995 geloof ik ook zei, zou ik geen dennenbomen doen. Ik persoonlijk gebruik daar een van de bomen van cerrado treassure voor (AD) misschien is het ook een idee om wat beplanting voor de schutting te plaatsen die nu een beetje afsteekt tegen de rest van het hok maar verder is het een erg mooi verblijf